نسخه چاپی

پروژه ۱۰ ساله بی سرانجام؛

شروع چند باره بازی واگذاری استقلال و پرسپولیس

عکس خبري -شروع چند باره بازي واگذاري استقلال و پرسپوليس

درحال حاضرچنین امكانی وجود ندارد. ناگفته پیداست استقلال و پرسپولیس طرفداران بی شماری دارند و نمی توان این دو باشگاه را به هركسی سپرد.

سعید سعید زاده- پیشکسوتان پرسپولیس پنج شنبه گذشته دردیداری دوستانه به مصاف شاگردان برانکو رفته و با نتیجه 2 برصفرباختند اما نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

دقایقی پیش ازشروع بازی پیشکسوتان و بازیکنان فعلی پرسپولیس همه دررختکن علی پروین نشسته بودند.

ازبازیکنان دهه 60 پرسپولیس بگیرید تا دههد 70 و حتی 80 که گوش تا گوش نشسته بودند که ببینند علی پروین چه می خواهد بگوید؟

علی آقا که پیش ترمحمد پنجعلی را سرمربی پیشکسوتان معرفی کرده بود به جای حرف های فنی ترجیح داد درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس حرف بزند.

علی آقا با همان لهجه شیرین جنوب شهرتهرانی خود رو به شاگردان قدیمی اش کرد و گفت:" انشالله روزی برسه که ما پیشکسوتان و همین شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بتونیم باشگاه رو بخریم. البته چشم من یکی آب نمی خورد!"

لابه لای حرف های اسطوره پرسپولیس، حمید درخشان که بازوبند کاپیتانی را بربازو بسته بود ناگهان گفت:

" علی آقا ولی من شنیدم این بارقضیه جدیه و قراره واقعا پرسپولیس رو بدن بخش خصوصی..."

علی پروین همان حرف قبلی را تکرارکرد. اعتقاد ما هم همین است. بعید می دانیم و خیلی هم بعید می دانیم دو تیم استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. برای چندمین باراست که بحث واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی مطرح می شود اما حق با علی پروین است.

باید واقع بین باشیم. سیاستمداران شاید شعاربدهند که قصد واگذاری استقلال و پرسپولیس را دارند اما درعمل این طورنیست. مسئولان وزارت ورزش هم مشکلات خصوصی سازی را خوب می دانند اما بازهم درمصاحبه های خود این موضوع را مطرح می کنند. این درحالیست که اگرخصوصی سازی واقعی صورت پذیرد و این دو باشگاه به افراد اصلح تحویل داده شود مطمئن باشید سالیانه بالای 200 میلیارد تومان درآمد خواهند داشت.

درحال حاضرچنین امکانی وجود ندارد. ناگفته پیداست استقلال و پرسپولیس طرفداران بی شماری دارند و نمی توان این دو باشگاه را به هرکسی سپرد.

این یکی ازموارد سیاسی است که نمی توان استقلال و پرسپولیس را واگذارکرد. مسعود سلطانی فرهم حرف هایی زده که پیش ازاو عباسی و گودرزی وزرای سابق ورزش و جوانان زده بودند. حرف هایی که فقط باید دید و شنید و سکوت کرد!

متأسفانه ما رسانه ها و برخی پیشکسوتان نیزوقت خودمان را با این وعده ها هدرداده و دوباره به چنین اخباری می پردازیم.

برهمین اساس به دوستان رسانه ای، شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس و سایردوستان پیشنهاد می کنیم این بحث را تمام کرده و دیگربدان نپردازند.

۱۳۹۷/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...