نسخه چاپی

فراخوان دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» منتشر شد

دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» با اعلام فراخوان، تمامی دانشجویان سراسر كشور و جامعه پزشكی را به شركت در این جشنواره دعوت كرد.

به گزارش نما، هنرمندان می‌توانند در ۵ بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنر‌های تجسمی جشنواره سیمرغ شرکت کنند؛ محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ پنجم دی ماه ۹۷ آغاز و تا یکم اردیبهشت ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

این جشنواره در «بخش آزاد» ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، «بخش فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و «بخش بین‌الملل» با موضوع «فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان سراسر جهان برگزار خواهد شد.

جشنواره سیمرغ مانند دوره‌های گذشته اهدافی، چون تقویت فضای پر نشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی و جلب توجه به مسائل مهم جامعه و کشور و جهان از طریق فرهنگ و هنر و همچنین توسعه و تقویت مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری خصوصا در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بُعدی و فرهنگسازی سلامت با استفاده از ابزار هنر را دنبال می‌کند.

جشنواره دهم با شعار «سالم زیستن، هنر است» تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیا الهی است را در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.

دانشجویان و علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

گفتنی است؛ جشنواره بین المللی «سیمرغ» در پنج بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنر‌های تجسمی و موسیقی، تابستان ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.


۱۳۹۷/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...