نسخه چاپی

تسلی خاطر بازماندگان مجلس به جاماندگان

عکس خبري -تسلي خاطر بازماندگان مجلس به جاماندگان

تبریك گفتن نمایندگان جامانده به بازماندگان بهارستان نهم و دیده‌بوسی وكلای ملت از حواشی جلسه علنی امروز پارلمان بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، جلسه علنی صبح امروز مجلس که با تأخیر حدود ۲۰ دقیقه و با ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرده بود، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود:

* علی لاریجانی، ‌محمدرضا باهنر و سیدشهاب‌الدین صدر ۳ رئیسی بودند که به ترتیب جلسه علنی مجلس را اداره می‌کردند.

* تبریک بازماندگان به جاماندگان مجلس نهم از حواشی جالب توجه‌ای بود که امروز در مجلس اتفاق افتاد؛ دیده‌بوسی جاماندگان و بازماندگان بهارستان نهم سوژه امروز عکاسان بود.

* در هنگام رأی‌گیری در خصوص یکی از مواد ظاهراً دستگاه یکی از نمایندگان با مشکل مواجه شده بود که لاریجانی به شوخی خطاب به وی گفت: شاید به خاطر رأی شماست که دستگاهتان خراب شده است.

* محبی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس هشتم و کاندیدای ناکام مجلس نهم خطاب به حسن خسته‌بند که به مجلس نهم هم راه یافته در جریان بررسی یکی از مواد گفت که رأی آورده‌اید، لااقل رأی بدهید.

* محبی‌نیا در جلسه علنی امروز خطاب به عیسی جعفری سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت:‌ باز در خدمت کمیسیون کشاورزی هستیم؛ امروز روز کشاورزی است.

* تذکرات پی‌درپی رئیس مجلس برای شرکت نمایندگان در رأی‌گیری‌ها از حاشیه‌های تکراری جلسه علنی امروز بود.

* لاریجانی که تلاش می‌کرد نمایندگان را برای شرکت در رای‌گیری‌ها ترغیب کند، خطاب به آنها گفت که مثل اینکه آمپول تقویتی برای رأی‌گیری نمایندگان لازم است؛ نمایندگان ضمن دیده‌بوسی رأی هم بدهند؛ ما امروز لب مرزیم.

* ‌جاسم ساعدی نماینده ناکام بهارستان نهم در اواسط جلسه علنی امروز تلفن همراه خود را به لاریجانی داد تا رئیس مجلس با فردی که پشت خط تلفن ساعدی بود، صحبت کند.



۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...