نسخه چاپی

صحت انتخابات فوتبال در هاله ابهام؟

عکس خبري -صحت انتخابات فوتبال در هاله ابهام؟

معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال كه آیا انتخابات امروز فدراسیون فوتبال را قبول دارید یا خیر تصریح كرد: این موضوع بعدا اعلام می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید سجادی پس از مجمع فدراسیون فوتبال گفت: از حضور اعضای مجمع در این جلسه تشکر می‌کنم. در بخش اول مجمع آن چیزی که مرسوم بود در دستور کار قرار دادیم. به عنوان نماینده وزارت ورزش و دولت و یکی از اعضا در این جلسه حضور پیدا کردم و باید بگویم این انتخابات با رأی اکثریت برگزار شد.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده وزارت ورزش وظیفه داشتم در این جلسه شرکت کنم اما به عنوان نماینده این وزارتخانه در این رأی‌گیری رأی ندادم. ابتدا نامه سازمان بازرسی را مبنی بر عدم شرکت دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها قرائت کردیم و طبق نظر کفاشیان تصمیم گرفتیم انتخابات برگزار شود.

سجادی در خصوص این سؤال که آیا شما حق رأی داشتید یا خیر گفت: به احترام قانون نمی‌توانستیم رأی دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این انتخابات را قبول دارید یا خیر تصریح کرد: انشاءالله بعدا اعلام می‌کنیم. با وجود اینکه اعلام کردیم حضور بازنشسته‌ها و دوشغله‌ها غیرقانونی است اما اکثریت رأی دادند که انتخابات برگزار شود. بهروان آدم خوبی است اما بازنشسته است و نمی‌توانست در انتخابات شرکت کند.

معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا انتخابات هیئت فوتبال فارس را باطل اعلام کردید یا خیر گفت: مراحل پایانی این انتخابات در دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها در حال بررسی است که بعدا اعلام می‌شود.

سجادی در مورد ترک جلسه از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: رویانیان و فتح الله زاده یادداشتی به من دادند که گفتند حرمت ما رعایت نشد و ما مجمع را ترک می‌کنیم. ما هم بررسی می‌کنیم که ببینیم علت این موضوع چه بوده است.

۱۳۹۱/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...