نسخه چاپی

تعداد مصدومان بستری شده حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات

زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت تعداد مصدومان بستری شده حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات را 18 نفر اعلام كرد.

به گزارش نما، زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت تعداد مصدومان بستری شده حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان های امام خمینی (ره) ، حضرت رسول اکرم (ص) ، شریعتی و بیمارستان عرفان نیایش را 18 نفر اعلام کرد و گفت: هفت نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان امام خمینی(ره) و یک نفر از بیمارستان حضرت رسول اکرم( ص) مرخص شدند و هشت نفر حال عمومی نامناسب دارند و در ICU این بیمارستان ها بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، گفت: از این تعداد هفت نفر مرخص شده اند که چهار نفر خانم و نفر نفر آقا هستند و هفت مصدوم نیز در بخش ICU بستری که حال عمومی چهار نفر مناسب نیست و ۲ نفر به بخش منتقل شدند.

زارع نژاد تعداد مصدومان بستری شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ره) را پنج نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲ نفر به بخش منتقل شده، یک نفر مرخص و ۲ نفر در ICU بستری که حال یکی از آنها وخیم است.

وی با اشاره به اقدامات درمانی و اعمال جراحی صورت گرفته برای مصدومان، گفت: از پنج مصدوم انتقالی به بیمارستان حضرت رسول سه نفر آقا و ۲ نفر خانم هستند.

مشاور وزیر بهداشت و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه با شکستگی های متعدد در بخش ICU یمارستان شریعتی بستری هستند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است و کلیه مراحل درمانی و اعمال جراحی لازم برای مصدومین در حال انجام است.

زارع نژاد با اشاره به اینکه چهار نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان عرفان نیایش بستری بودند، گفت: یک نفر از مصدومان بدحال صبح امروز فوت کرد و ۲ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم دچار شکستگی های جزئی است که حال عمومی مناسبی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: تعدد و نوع شکستگی های ایجاد شده برای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نشان دهنده شدت زیاد این حادثه است و تیم درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی مصدومان به ویژه نجات جان مصدومان بدحال به کار بسته است.

۱۳۹۷/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...