نسخه چاپی

خبرنگاران جلسه امروز دولت را پوشش ندادند

در حالی كه صبح امروز همچون هفته‌های گذشته خبرنگاران حوزه دولت رسانه‌های مختلف با دعوت رسمی برای پوشش برنامه حیاط دولت در ساختمان پاستور حاضر شدند، در اتفاقی عجیب ناهماهنگی میان نیروهای حفاظت و نهاد ریاست جمهوری مانع از ورود خبرنگاران و باعث برخوردهای خلاف شان با آن‌ها شد.

به گزارش نما، در حالی که صبح امروز همچون هفته‌های گذشته خبرنگاران حوزه دولت رسانه‌های مختلف با دعوت رسمی برای پوشش برنامه حیاط دولت در ساختمان پاستور حاضر شدند، در اتفاقی عجیب ناهماهنگی میان نیروهای حفاظت و نهاد ریاست جمهوری مانع از ورود خبرنگاران و باعث برخوردهای خلاف شان با آن‌ها شد.

طبق گزارش این برخورد نامناسب و ناهماهنگی باعث شد همه خبرنگاران بر اساس یک تصمیم جمعی از پوشش برنامه امروز خودداری کرده و محل را ترک‌کنند. البته در پی تماس تلفنی با معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور قرار بر پیگیری موضوع و رفع اینگونه مشکل‌ها که در بسیاری موارد باعث ایجاد اختلال در روند خبر رسانی می‌شود، شد.

پیشتر نیز بارها اینگونه نا هماهنگی‌ها و برخورد های ناپسند با اصحاب رسانه موجبات نارضایتی این عزیزان را در پی داشته است که امیدواریم با این تصمیم دیگر شاهد اینگونه مسائل نباشیم.


۱۳۹۷/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...