نسخه چاپی

افشاگری عادل جواب داد !

انتخابات اخیر هیئت فوتبال فارس كه با هیاهوی بسیاری همراه بوده بالاخره منجر به ابطال آن شد.

به گزارش نما، دفتر امور مشترک فدراسیون ها با ارسال نمابری به اداره کل ورزش و جوانان فارس و فدراسیون فوتبال مراتب ابطال انتخابات هیئت فوتبال فارس را اعلام و خواستار معرفی سرپرست موقت برای آن هیئت، نام نویسی جدید از کاندیداها و برگزاری مجدد مجمع و انتخابات گردید.


در پی بروز اتفاقات و مشکلات متعدد در برگزاری آن مجمع، هفته گذشته جلسه ای با حضور کفاشیان در وزارت ورزش برگزار شده بود که نتیجه آن اینگونه و باابطال انتخابات اعلام گردید.در مجمع قبلی آیت اللهی به عنوان رییس انتخاب شده بود.


گفتنی است، در برنامه 90 زوایایی پنهان از این انتخابات نمایان شده بود. در صحنه های پخش شده مشخص شد که جعفری مدیرعامل فجرسپاسی دو بار رای داده است و جالب اینکه با وجود پخش تصاویر مستند، وی ابتدا قاطعانه دو بار رای دادن را رد کرد و کمی بعد گفت: «بعید می دانم دو بار رای داده باشم!»


به گزارش جام نیوز،در ادامه برنامه مشخص شد که از طرف یکی از اعضای مجمع (ترابی) که در مراسم حضور نداشته رای نوشته شده است. برگزار کننده مجمع اعلام کرد ترابی در نمازخانه مشغول نماز خواندن است و برگه رای را به نمازخانه بردند در حالی که وی در تماس تلفنی تمام اتفاقات را تکذیب و تاکید کرد در زمان رای گیری در مراسم حضور نداشته و راهی جلسه ای دیگر شد. بدین ترتیب مشخص شد به اسم وی و بدون اطلاعش رای انداخته شده است.


همچنین هیئت ممسنی و باشگاه آبفای خرامه نیز در این رای گیری نماینده داشتند در حالی که مسئولان‌شان از این اتفاق بی خبر بوده و تاکید کردند نماینده ای به انتخابات نفرستاده اند!

۱۳۹۱/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...