نسخه چاپی

ورود شهرداری برای تامین اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات

ورود شهرداری تهران برای تامین اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

به گزارش نما، پیمان سنندجی با اشاره به آمادگی شرکت اتوبوسرانی تهران جهت تأمین اتوبوس برای تردد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حصارک تهران اظهار کرد: در این زمینه باید از اتوبوس‌های دربستی استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جاده حصارک تهران و دانشگاه آزاد باید از اتوبوس‌هایی استفاده شود که عمر استفاده از آنها زیر ۱۰ سال نباشد و این در حالی است که هم اکنون اتوبوس‌های شرکت واحد نیز زمان استفاده شأن بالای ۱۰ سال است.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: البته سرویس دهی به پرسنل و کارکنان دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط همان بخش انجام می‌شود و در دانشگاه آزاد نیز به این منوال است اما در صورتی که آنها درخواست کنند ما نیز آن را بررسی و همکاری خواهیم کرد.
سنندجی ادامه داد: هم اکنون ۶ هزار ۲۰۰ اتوبوس زیر مجموعه شرکت اتوبوسرانی تهران قرار دارند که از این تعداد ۴ هزار دستگاه بالای ۱۰ سال از عمرشان می‌گذرد.

وی همچنین در خصوص اخذ معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد بیان کرد: در حال حاضر تمام اتوبوس‌های این شرکت معاینه فنی اخذ گرفتند و در واقع به هیچ اتوبوسی که معاینه فنی نداشته باشد اجازه تردد داده نمی‌شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۷/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...