نسخه چاپی

سرقت ۸۰۰ میلیونی از گاوصندوق‌های خانه‌های بالا شهر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر از سارقان منازل در شهرك غرب تهران خبر داد و گفت::متهمان ۸۰۰ میلیون تومان از گاو صندوق خانه‌های عیاتی شمال شهر سرقت كرده بودند

به گزارش نما، سرهنگ کیوان ظهیری اظهار داشت: از ۲۳ ماه گذشته سرقت از منازل واقع در شهرک غرب و سعادت آباد تهران شدت گرفت تا اینکه در روز پنجشنبه هفته گذشته مأموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی در جریان شروع به سرقت جدیدی توسط همین باند قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب خیلی سریع به محل اعزام شده و با شناسایی محل سرقت اقدام به تعقیب و گریز پلیسی با متهمان کردند که دو نفر از متهمان طی تعقیب و گریز سریع پلیسی زمینگیر و دستگیر شدند که از آن‌ها آلات و ادوات جرم نیز کشف شد.



این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال دو متهم به کلانتری و انجام تحقیقات اولیه متهمان شروع به انکار کردند تااینکه با دیدن مدارک موجود در پرونده لب به اعتراف گشودند.

سرهنگ ظهیری تصریح کرد: متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند از هر خانه حدود ۲۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان سرقت می‌کردند و تا این لحظه ۳۰ شاکی موفق به شناسایی این سارقان شده اند.

وی ادامه داد: یکی از متهمان به تازگی و حدوداً یک ماه بود که از زندان آزاد شده بود. متهمان به انجام سرقت‌ها اعتراف کرده اند و با هماهنگی‌های قضائی برای انجام ادامه تحقیقات در اختیار مأموران پایگاه دوم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی گفت: بهتر است شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده و خانه‌های خود را به سیستم‌های امنیتی مجهز کنند.
منبع: میزان

۱۳۹۷/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...