نسخه چاپی

اختصاصی نما:

آقای كی روش! حالا چرا؟

عکس خبري -آقاي کي روش! حالا چرا؟

چرا آقای كی روش كه خودش شروع كننده اغلب دعواهای فوتبالی درسالیان گذشته بوده است الان چنین موضوعی را مطرح كرده است.

مهدی خرمی- به تازگی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان ضمن دعوت ازعلی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، امیرقلعه نویی و... به امارات و تماشای بازی های جام ملت های آسیا ازهمه خواسته است پرچم سفید را به خاطرپرچم سه رنگ ایران بالا ببرند.

حرفی که درست و منطقی است اما جای سئوال فراوان دارد. چرا آقای کی روش که خودش شروع کننده اغلب دعواهای فوتبالی درسالیان گذشته بوده است الان چنین موضوعی را مطرح کرده است.

آیا سرمربی تیم ملی نمی توانست خیلی زودترچنین دعوتی ازبزرگان فوتبال ایران داشته باشد؟ نمی توانست به عنوان یک آشتی ملی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را دراستادیوم آزادی ازنزدیک تماشا کند؟

اما مرد پرتغالی چنین نکرد. دعوا کرد، متلک انداخت و تا می توانست به برانکو و بقیه حمله کرد و برای تماشای فینال لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز راهی اسپانیا شد!

کارلوس کی روش تصورمی کند برانکو می خواهد جای او را درتیم ملی بگیرد و برهمین اساس همواره علیه سرمربی پرسپولیس مصاحبه کرده است.

آری، ما هم معتقدیم دعوای کی روش با برانکو یا سایرمربیان و پیشکسوتان ایرانی به ضرر فوتبال ایران است. ما می توانیم با وحدت و همدلی بیشترموفق شویم اما حالا چرا؟

کارلوس کی روش عادت کرده است به همه حمله کند و قبل ازشروع مسابقات مهم و تورنمنت ها ازهمه مخالفان خود دعوت کند آرام شوند و ازتیم ملی حمایت کنند. نمی دانیم خاطرتان هست یا نه اما بعد ازآخرین بازی ایران درجام جهانی روسیه برابرپرتغال همین کارلوس کی روش با ادبیاتی طلبکارانه به منتقدان تاخت. او حتی اجازه نداد یک روز ازپایان بازی ایران درجام جهانی بگذرد و آتش بس را یک طرفه تمام کرد.

او دوباره سرود جنگ سرداد و همه را به مبارزه طلبید. این بارهم به نظرمی رسد همان سناریوی قدیمی درحال تکرار باشد.

ازهمین الان به شما قول می دهیم کارلوس کی روش خودش این آتش بس را بعد ازاتمام آخرین بازی ایران درجام ملت های آسیا به دعوایی جدید تبدیل کند.

فرقی هم نمی کند تیم ملی ایران نتیجه گرفته باشد یا خدای ناکرده ناکام بماند. اگرتیم ایران فینالیست یا قهرمان شود که کارلوس ژست طلبکارانه معروف خودش را می گیرد که به رغم سنگ اندازی های مختلف (کدام سنگ اندازی؟!) و کمبود امکانات توانسته است تیمش را موفق کند.

چنانچه زبانمان لال تیم ملی ایران نتیجه لازم را نگیرد آن گاه کی روش تمام کاسه کوزه ها را سربرانکو و سایرین می شکند.

باورنمی کنید تا پایان آخرین بازی تیم ملی ایران درجام ملت های آسیا صبرکنید!

۱۳۹۷/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...