نسخه چاپی

بررسی دفن چندگزینه‌ای در بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران با تأكید بر این موضوع كه توسعه بهشت‌زهرا در دستور كار است، گفت: در حال بررسی موضوع دفن چندگزینه‌ای در تهران هستیم.

به گزارش نما، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران در جریان بازدید از بهشت‌زهرا در خصوص توسعه بهشت‌زهرا و با توجه به اینکه ظرفیت بهشت‌زهرا رو به اتمام است، گفت: مشاور گرفته‌ایم تا سریعاً نسبت به این موضوع تعیین تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال کار کارشناسی در این زمینه هستیم، گفت: مشاور در حال مطالعه است که ببینیم به دفن متمرکز ادامه دهیم یا دفن چند گزینه‌ای را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران گفت: به هر حال تهران وسیع شده و مسائل ترافیکی دارد و در حال بررسی هستیم که دفن را در چند نقطه انجام دهیم.

خال با بیان اینکه قرار بود گورستان‌های جدید تهران در گرمدره و تلو ایجاد شود، گفت: در آن زمان که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت این نقاط تبدیل به شهر نشده بودند اما در حال حاضر تلو و گرمدره شهر شده و مشکلات منطقه‌ای ایجاد می‌شود و پروژه فعلاً متوقف شده است.

وی در خصوص نقطه‌ای که در جنوب بهشت‌زهرا برای توسعه در نظر گرفته شده بود، گفت: این نقطه حدود ۳۰۰ هکتار است که برای مواقع بحران در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران تأکید کرد: آرامستان آینده شهر تهران توسط یک تیم کارشناسی بررسی می‌شود تا بتوانیم کارهای توسعه‌ای را انجام دهیم.
منبع: فارس

۱۳۹۷/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...