نسخه چاپی

سردار اشتری: سران فتنه در پیشگاه مردم محاكمه شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سران فتنه به كشور خیانت كردند و باعث شدند كه در 8 ماه كشور دچار مشكل شود؛ اینها باید در دادگاه عدل الهی و پیشگاه مردم محاكمه شوند.

به گزارش نما، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران فرماناهی تهران بزرگ، ۹ دی را میثاق مجدد با مقام معظم رهبری، امام و شهدا عنوان و اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و روز نابودی دشمن بود و روزی بود که دشمنان داخلی و خارجی مأیوس شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: کسانی که با توطئه‌ها و نقشه‌ها در صدد براندازی نظام بودند ولی با هوشیاری مردم ناکام ماندند و باید گفت یکی از روزهای پرافتخار برای مردم ۹ دی است.
ا کرد؟

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به جریانات داخلی، عملکرد معاندین و ضد انقلاب‌های خارج نشین پس از انتخابات سال ۸۸ پرداخت و تصریح کرد: این افراد به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در صدد بودند نظام را به بهانه‌های تقلب و ابطال انتخابات از مسیر اصلی خود خارج کنند و ناجوانمردانه در برابر مردم ایستادند.

وی گفت: انتخابات با روش‌های جاری در کشور و بدون هیچ گونه تقلبی انجام شد؛ ممکن است تخلفی بوده اما تقلبی نبوده که چند میلیون رأی جابجا شود.

سردار اشتری گفت: قبل از انتخابات ستاد صیانت از رأی تشکیل دادند و قبل از وزارت کشور برخی کاندیداها پیروزی خود را اعلام کردند؛ سران فتنه ۸۸ با شعارهایی که دادند به کشور خیانت کردند و باید در دادگاه عدل الهی و پیشگاه مردم محاکمه شوند.

وی گفت: سران فتنه باعث شدند که ۸ ماه مشکل در کشور ایجاد شود ولی با هوشیاری و بصیرت، روشنگری و هدایت مقام معظم رهبری ناکام ماندند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که دشمنان داخلی و خارجی هر روز دنبال این هستند که مردم و انقلاب را از مسیر خارج کنند، گفت: آنها در پی آنند که استقلال، آزادی و نظام اسلامی که برخاسته از رأی مردم و خون شهدا است، تغییر دهند که حتماً موفق نخواهند شد.

سردار اشتری افزود: مردم نشان دادند که به نظام اسلامی معتقدند البته ممکن است مشکلات و فشارهای اقتصادی باشد که هست که باید مسئولان و متولیان پاسخگو باشند.

فرمانده نیروی انتظامی به خواب‌های دشمن برای نظام اشاره و تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر رئیس‌جمهور کم عقل آمریکا همواره ایران را به مقابله، مبارزه و زمین‌گیر شدن تهدید کرده، تهدید کرد که تابستان داغی برای ایران فراهم می‌کند اما آقا فرمودند تابستان خوبی داشتیم.

سردار اشتری افزود: برای ۱۳ آبان که مرحله دیگر تحریم‌ها و فشار اقتصادی در کشور بود نیز برنامه‌ریزی کردند و گفتند مردم به راهپیمای نمی‌آیند ولی ملاحظه کردیم که چه جمعیت باشکوهی آمدند و حتماً برای سالگرد پیروزی انقلاب یعنی ۲۲ بهمن ۹۷ جمعیتی با شکوه‌تر از آنکه در ۳۹ سال گذشته حضور داشتند در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ناجا افتخارش این است که حافظ نظم، امنیت، جان و ناموس مردم است و در کنار این مردم نجیب، فهیم و ولایتمدار ایستاده و مردم هم این باور را دارند که فرزندانشان در ناجا در حال خدمتگذاری به آنها هستند.

فرمانده نیروی انتظامی به نظرسنجی‌هایی که ۴ مؤسسه معتبر در سال گذشته انجام دادند پرداخت و گفت: ناجا به دلیل اعتمادی که مردم به فرزندانشان در نیروی انتظامی داشتند در ۴ گروه اول نظرسنجی قرار گرفت و اعتماد مردم را کسب کرد.

سردار اشتری گفت: امسال نیز در نظرسنجی که بین ۳۲ دستگاه انجام شده ناجا دومین مقام را کسب کرد و این به دلیل خدمت صادقانه، خالصانه و مجاهدانه مأموران نیروی انتظامی در خدمت به مردم بوده و خدا را شکر مردم هم قدردان بودند.

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...