نسخه چاپی

۱۶۵۶ نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و ۲۷۵ نفر دستگیر شدند

ریس پلیس استان تهران گفت:نیروی انتظامی تهران بزرگ در همه عرصه‌ها به خصوص در حوزه مبارزه با اخلالگران اقتصادی موفق شدیم امسال ۱۶۵۶ نفر از اخلالگران اقتصادی را احضار و ۲۷۵ از این افراد را دستگیر كنیم.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت خوشبختانه در ماه‌های گذشته نیروی انتظامی تهران بزرگ دستاوردهای بسیار خوبی را داشته است به صورتیکه چهار میلیون و ۷۶۱ هزار نفر ارباب رجوع به پلیس داشتیم و تلاش کردیم این تعداد ناراضی از پلیس نباشند.

وی گفت: بررسی‌های نامحسوس ما نشان می‌داد حجم رضایتمندی مردم از درصد بالایی برخوردار بوده است.

سردار رحیمی در ادامه افزود: روزانه ۱۸ هزار نفر به واحدهای نظامی مراجعه و خدمات پلیسی دریافت می‌کنند. در بازه زمانی نه ماهه اخیر ۳ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده در پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها تشکیل شده است.

سردار رحیمی در ادامه افزود: ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در نه ماه‌های اخیر برقرار شده است که نسبت به سال گذشته ۸۱ درصد در این زمینه افزایش داشتیم از این تعداد تماس چهار و نیم میلیون عملیاتی بوده و ۸۰۰ واحد عملیاتی پلیس ۱۱۰ برای تأمین امنیت مردم و اجرای قوانین حضور پیدا کردند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد هر هفت ثانیه یک تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می‌شود که این تماس‌ها عملیاتی است.

رحیمی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۹۳۲ مورد تجمع داشته ایم ادامه داد با درایت و تلاش همکارانم این تجمع مدیریت شد با اینکه خیلی از این ترجمه‌ها برای شهرستان‌های دیگر بود همچنین با فرمانده هان را مکلف کردیم که در زمان تجمع‌ها مسئولانی که پاسخگو نبودند را حتی اگر شده از خانه‌هایشان بیرون آورده تا پاسخگوی مردم باشند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد هزار فراخوان توسط ضد انقلاب داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی بسیاری از این اقدامات دشمن ناکام ماند.

رحیمی گفت: در ۹ ماه گذشته یکهزارو ۴۶۱ باند سازمان یافته که رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است منهدم کرده و موفق شدیم سازو کار مجرمان را به هم بریزیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۶۵۸ طرح ارتقا امنیت در ۳۶۵ محله تهران انجام شد که در این طرح‌های ۶۵ معضل مد نظر قرار گرفت خوشبختانه اجرای این طرح‌ها باعث کاهش چشمگیری در جرایم خشن و مهم در تهران شده است و بسیاری از آن‌ها قبل از اینکه انجام شود کشف شد خوشبختانه با اشراف خوبه پلیس آگاهی در یک ماهه گذشته دو بانده مثله قبل از حمله به طلافروشی و بانک شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس تهران اضافه کرد: در برخورد با اراذل اوباش یک مبارزه بی امان را شروع کردیم و امسال برخورد با اراذل و مزاحمان نوامیس ۳۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: همچنین در مبارزه با جرایم جنایی مثل قتل، آدم ربایی و سرقت‌های مسلحانه ۹۳ درصد کشف داشتیم که این آمار در سال گذشته ۸۸ درصد بوده است.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص مبارزه با اخلالگران اقتصادی نیز گفت: دستگیری وحید مظلومین و محمد سالم و صدها نفر از افراد دیگری که در نظم اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده بودند برگ زرین فعالیت‌های نیروی انتظامی در پایتخت بود که خوشبختانه با برخورد قاطعانه دستگاه قضا با این متهمان پرونده آنها بسته شد. همچنین ۱۸ پرونده بزرگ اخلالگران اقتصادی نیز تشکیل شد.

رحیمی ادامه داد: ۱۶۵۶ نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و ۲۷۵ نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۴۳۶ از محمکومان فراری دستگیر شدند و و در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز میزان کشفیات ما در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ درصد افزایش داشته است

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...