نسخه چاپی

پیوند ناگسستنی ملت و انقلاب اسلامی

پیام 9 دی امسال

عکس خبري -پيام 9 دي امسال

آیین بزرگداشت حماسه ماندگار و ملی 9 دی روز گذشته و در نهمین سالروز خنثی‌سازی فتنه عمیق و پیچیده 1388 در سراسر كشور با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد

آیین بزرگداشت حماسه ماندگار و ملی 9 دی روز گذشته و در نهمین سالروز خنثی‌سازی فتنه عمیق و پیچیده 1388 در سراسر کشور با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد و سخنرانان مراسم ضمن بازخوانی این فتنه که با توجه به تغییر نسلی در جامعه و ضرورت عبرت‌آموزی از حوادث تعیین‌کننده تاریخی لازم است، مسائل فی‌مابین انقلاب اسلامی و دشمنان نشان‌دار آن به ویژه جبهه آمریکایی‌ـ صهیونیستی‌ـ ارتجاع عربی را تشریح کردند و با مرور هشدارهایی که فتنه 88 برای اقشار گوناگون مردم و مسئولان داشت، پیام‌های 9 دی را برای دشمنان ایران تبیین کردند و نسبت به وقوع فتنه‌های آینده هشدار دادند.
9 دی باطل‌السحر برشی از فتنه‌ای عمیق و طراحی شده در اتاق‌های فکر جبهه به هم پیوسته کفر و سلطه و تکفیر بود. آنها فکر همه چیز را کرده بودند، سناریوها و نقش‌های هر فرد و سازمان و حزب و انجمن را تعیین کرده بودند، توپخانه رسانه‌ای خود را برای آتش تهیه عملیات روانی و دروغ و فریب را برای اعتمادزدایی و ایجاد شکاف و نقار بین مردم با مردم و مردم با مسئولان به زعم خام خود روشن کرده بودند و...؛ اما آنها فراموش کردند که برای دو عامل فکر کنند؛ یک‌ـ ریشه‌داری این نظام الهی در دل‌های مردم از قلم‌های سناریونویسان افتاد. آنها 40 سال است که در تحلیل رفتار مردم ایران راه خطا می‌روند و امروز نیز مبنای طرح‌ریزی برای فتنه آینده را نارضایتی مردم از نظام قرار داده‌اند. در حالی که مردم با همه مشکلاتی که دارند و با همه گله‌مندی‌هایی که از چرخش چرخه اقتصاد کشور دارند؛ اما حساب آن را از اصل نظام جدا می‌دانند و اعتماد کامل دارند که رهبری و مسئولان نظام در کنار مردم هستند و دقیقاً پیام 9 دی امسال به مسئولان همین است که با حل مشکلات هم گشایشی در زندگی آنها ایجاد شود و هم زمینه‌های طمع‌ورزی دشمنان مسدود شود. دوـ هدایت‌های رهبری و مؤید بودن رهبر معظم انقلاب به تأییدات الهی که بدون واهمه و بی‌هیچ دستپاچگی معمول رهبران جهان به هنگام بحران و فتنه، به تبیین و روشنگری مردم اقدام کردند و آنها را به صحنه دفاع از انقلاب و نظام آورند. امروز نیز همین رهبر حکیم و شجاع انقلاب با انگیزه‌ای بیشتر برای خنثی‌سازی فتنه‌ها با کمک خیل عظیم مردم و یاران انقلاب در صحنه حاضرند و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...