نسخه چاپی

كلید باز شدن قفل مسكن مهر در دستان بخش خصوصی

عضو كمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان وزارت راه اعلام كرده اند كه تا پایان سال ۹۸ پرونده پروژه مسكن مهر بسته می شود، اما در شرایط كنونی تحركات و اقدامات مسئولان برای تكمیل پروژه مشهود نیست.

به گزارش نما، محمدمهدی افتخاری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نیاز 11 هزار میلیاردی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر در کل کشور، گفت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال تکمیل و افتتاح کامل پروژه مسکن مهر تا پایان سال 98 است، البته تحقق این مسئله نیازمند عوامل و ابزارهایی است که باید در دسترس قرار گیرد.

افزایش سقف تسهیلات بانکی متقاضیان مسکن مهر محقق نشده است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از برنامه ها برای سرعت بخشیدن به فرآیند تکمیل پروژه مسکن مهر، افزایش سقف تسهیلات بانکی بود تا از این طریق، متقاضیان بتوانند به تعهدات مالی خود پاسخ بدهند، اما متأسفانه این مسئله تاکنون محقق نشده است.

پروژه های باقی مانده مسکن مهر باید به بخش خصوصی واگذار شود

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مطروحه، واگذاری پروژه های مسکن مهر به بخش خصوصی بود که در این حوزه نیز باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.در شرایط کنونی پروژه مسکن مهر درگیر مشکلات عدیده و بسیاری است که نبود زیرساخت های عمرانی و رفاهی از مهم ترین این مشکلات محسوب می شود.

اقدامات مسئولان برای تکمیل پروژه مسکن مهر مشهود نیست

مسئولان وزارت راه اعلام کرده اند که تا پایان سال 98 پرونده پروژه مسکن مهر بسته می شود، اما در شرایط کنونی تحرکات و اقدامات مسئولان برای تکمیل پروژه مشهود نیست و مسکن مهر امروز درگیر همان مشکلات گذشته است

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مسئولان وزارت راه اعلام کرده اند که تا پایان سال 98 پرونده پروژه مسکن مهر بسته می شود، اما در شرایط کنونی تحرکات و اقدامات مسئولان برای تکمیل پروژه مشهود نیست و مسکن مهر امروز درگیر همان مشکلات گذشته است.

مسکن مهر با اتکا صرف به اعتبارات دولتی به سرانجام نمی رسد

وی تصریح کرد: البته در بودجه اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه مسکن مهر در نظر گرفته شده است، اما به نظر من اکتفا کردن به اعتبارات مندرج در بودجه برای تعیین تکلیف این پروژه کارساز نیست و مسکن مهر با اختصاص اعتبارات دولتی در قالب بودجه سال 98 به اتمام نمی رسد.

کلید باز شدن قفل مسکن مهر در دستان بخش خصوصی است

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر من کلید باز شدن قفل مسکن مهر در دستان بخش خصوصی است و ورود بخش خصوصی برای تکمیل بخش های باقی مانده این پروژه ضروری است، از این رو امیدوارم دولت در ماه های آتی از این ظرفیت برای تعیین تکلیف موضوعات استفاده کند.

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...