نسخه چاپی

جهانبخش بازی با یمن را از دست داد؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از آخرین وضعیت بازیكنان مصدوم این تیم از جمله علیرضا جهانبخش برای جام ملت ها به صحبت پرداخت.

به گزارش نما، تیم ملی فوتبال ایران در حالی خودش را برای جام ملت های آسیا آماده می کند که هنوز مشخص نیست علیرضا جهانبخش ستاره این تیم چه وضعیتی برای این جام دارد. این بازیکن ۲۵ ساله که فصل قبل در آلکمار عملکرد خوبی داشت برای جام ملت‌های آسیا در وضعیت مبهمی قرار دارد و معلوم نیست او بتواند در این جام، ایران را همراهی کند یا خیر.

این بازیکن که در لیگ برتر برای برایتون بازی می‌کند دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و به همین خاطر حضورش در جام ملت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ایران برای کسب اولین قهرمانی در جام ملت‌ها از سال ۱۹۷۶ نیاز به جهانبخش آماده دارد و باید ببینیم این بازیکن می‌تواند خودش را به شرایط بازی برساند یا خیر.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با رویترز درباره وضعیت جهانبخش گفت: از نظر فیزیکی و پزشکی ما این اعتقاد را داریم که جهانبخش می‌تواند در این جام برای ایران به میدان برود ولی شاید نه برابر یمن در اولین بازی.

مصدومیت باعث شده است تا بازیکنانی چون سعید عزت اللهی، صادق محرمی، علی کریمی، کاوه رضایی و علی قلی زاده نتوانند تیم ملی ایران را در این جام همراهی کنند. در همین رابطه سرمربی پرتغالی ایران اضافه کرد: بعد از جام جهانی به دلیل عملکرد خوب در این جام شرایط خوبی داشتیم و خیلی از بازیکنان تیم ملی نیز این فرصت را به دست آوردند تا در تیم‌های خوبی در اروپا بازی کنند ولی از ماه سپتامبر، سیل مصدومیت‌های بازیکنان ما شروع شد. با این حال گروه بازیکنانمان خوب هستند و درک خیلی خوبی بین آنها ایجاد شده و تلاش می‌کنیم این سختی‌ها را به امید و باور تبدیل کنیم.

۱۳۹۷/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...