نسخه چاپی

ایستگاه های غربی خط 4 مترو تكمیل می شود

شهردار منطقه افزود : با شروع مجدد فعالیت ها به منظور تكمیل ایستگاه های غربی خط 4 مترو در منطقه 5 (خیابان پروانه، آیت الله كاشانی و چهارباغ) و تسریع بهره برداری، تسهیل تردد مسافران غرب پایتخت به میزان قابل توجهی فراهم می شود.

به گزارش نما، خسروآبادی شهردار منطقه به منظور بررسی و حل مشکلات برای ادامه فعالیت پروژه تکمیل ایستگاه های خط 4 مترو ضمن بازدید از محدوده با امام مدیر عامل شرکت مترو به گفتگو نشست.

خسروآبادی که از همکاری لازم در طول اجرای عملیات و تعامل گسترده با شرکت متروی تهران خبر داد، در دیدار با امام مدیر عامل متروی تهران به رفع مشکلات مجری طرح و تمدید مجوز های مربوطه برای ادامه فعالیت عوامل اجرایی اشاره کرد و بر پی گیری مشکلات خط 4 مترو، بعد از 2 سال وقفه تاکید کرد.

وی دراین بازدید گفت : به منظور حل موانع احتمالی پیش رو و ایجاد زمینه های مناسب برای احداث ایستگاه ها و هواکش های میان تونلی، نصب المان های شهری مناسب برای اطلاع رسانی به شهروندان در اولویت است.

شهردار منطقه افزود : با شروع مجدد فعالیت ها به منظور تکمیل ایستگاه های غربی خط 4 مترو در منطقه 5 (خیابان پروانه، آیت الله کاشانی و چهارباغ) و تسریع بهره برداری، تسهیل تردد مسافران غرب پایتخت به میزان قابل توجهی فراهم می شود.

خط 4 مترو از ایستگاه ارم سبز واقع در بلوار فردوس در (غرب تهران) شروع و تا ایستگاه شهید کلاهدوز در انتهای خیابان پیروزی ( شرق تهران) به پایان می رسد.


۱۳۹۷/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...