نسخه چاپی

سرقت خودرو‌های كلاسیك و گران قیمت به دام افتادند

رئیس كلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو‌های كلاسیك و گران قیمت خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ رسول بهرامی اظهار داشت:چندی پیش شکایت‌های متعددی درخصوص سرقت خودرو‌های آنتیک در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری تهران نو به دست پلیس رسید که با توجه به اهمیت موضوع و ارزش بالای خودرو‌ها تیم عملیات کلانتری به سرپرستی سرهنگ احمدی تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

وی در ادامه افزود:مأموران کلانتری بررسی‌های دقیق و موشکافانه‌ای را آغاز کردند تا اینکه در نهایت تلاش‌ها به نتیجه رسید و آن‌ها متوجه شدند پای سه سارق حرفه‌ای در میان است.

وی گفت:با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار مأموران موفق به شناسایی سارقان شده و درعملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. متهمان در همان بازجویی‌های اولیه وقتی خود را در پایان راه دیدند لب به اعتراف گشوند و پرده از راز سرقت‌های خود برداشتند.

سرهنگ بهرامی اضافه کرد:تحقیقات تکمیلی پلیس حاکی از آن بود که اعضای این باند پس از نشان کردن خودور‌های کلاسیک که ارزش مالی زیادی دارند و متاسفانه از امنیت خوبی هم برخوردار نبودند آن‌ها را سرقت و پس از انتقال به محلی امن خودرو‌ها را اوراق و قطعاتش را برای جاگیزنی روی خوورو‌های هم مدل که دچار خسارت شده بودند می‌فروختند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو گفت:با شناسایی مخفی گاه سارقان مأموران موفق شدند با کشف قطعات زیادی که در آنجا وجود وداشت و جمع کردن آن‌ها دو خودرو سرقتی را کشف کنند. درحال حاضر هر سه متهم با قرار قانونی راهی زندان شدند و پلیس به شهروندان توصیه می‌کند اگر صاحب خودروی کلاسیک هستند حتما آن‌ها را در پارکینگ نگهداری کنند.

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...