نسخه چاپی

تاكید فراهانی بر لزوم شماره‌گذاری معابر و خیابان‌های تهران

عضو شورای شهر تهران در جریان دستور جلسه تغییر نام برخی معابر شهر تهران به لزوم شماره‌گذاری خیابان های سطح شهر تأكید كرد.

به گزارش نما، مجید فراهانی در جریان صد و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص تغییر نام محله‌ای در درکه عنوان کرد: نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها در شورای سوم موردبررسی قرارگرفته بود و در دوره چهارم نیز آقای شاکری که مسئولیت این امر را بر عهده داشتند طرحی را آماده کرده‌اند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات تهران بحث نام‌گذاری خیابان و معابر است. در بسیاری از کشورها نام‌گذاری به‌صورت شماره‌گذاری انجام می‌شود در این راستا وقتی وارد منطقه‌ای می‌شوید که خیابان پنجم است برای رسیدن به خیابان پانزدهم می‌دانید که باید چه مسافتی را طی کنید‌.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از کوچه‌ها و معابر سطح شهر تهران با اسم اشخاص نام‌گذاری شده است و شماره‌گذاری وجود ندارد. قرار بر این بود که اسامی خیابان های تهران به‌صورت شماره باشد و چنانچه خیابانی به نام شهید بزرگواری است، نام شهید همراه با شماره درج شود تا افراد بتوانند راحت‌تر تردد داشته باشند. البته این کار باید در کل تهران صورت بگیرد.

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...