نسخه چاپی

افزایش نگرانی مالباختگان سكه ثامن پس از اظهارات دادستان

كوهپایه‌زاده درباره اظهارنظر دادستان تهران مبنی بر اینكه متهم پرونده 100 میلیارد موجودی و 250 میلیارد بدهی دارد و بنابراین برای بازپس دادن پول مردم با 150 میلیارد كسری مواجه است، افزود: این موضوع باعث نگرانی مالباختگان پرونده شده است.

به گزارش نما، رسول کوهپایه‌زاده وکیل شاکیان سکه ثامن از فراخوان تک‌تک شاکیان این شرکت به تهران خبر داد و افزود: بازپرس پرونده صلاح دانسته که تک‌تک شاکیان به صورت انفرادی مورد سوال و جواب قرار بگیرند.

وی درباره اظهارنظر دادستان تهران مبنی بر اینکه متهم پرونده 100 میلیارد موجودی و 250 میلیارد بدهی دارد و بنابراین برای بازپس دادن پول مردم با 150 میلیارد کسری مواجه است، افزود: این موضوع باعث نگرانی مالباختگان پرونده شده است.

کوهپایه‌زاده با تاکید بر اینکه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه طلا و جواهر تهران در زمینه دادن مجوز فعالیت و اعمال نظارت بر شرکت سکه ثامن کوتاهی به عمل آمده است، گفت: متهم پرونده ظاهرا سابقه کیفری مرتبط با جرم اخیرش داشته، شرکتی تاسیس کرده کار مشابهی با همین کار می‌کرده و پس از برداشتن پولها اعلام ورشکستگی کرده است.

وی با اشاره به 4 هزار شاکی این پرونده تصریح کرد: اگر استعلام‌های لازم در خصوص متهم اخذ می‌شد امروز 4 هزار خانواده درگیر این قضیه نمی‌شدند.

وکیل مالباختگان سکه ثامن افزود: توقع موکلان این است که در مرحله بازپرسی نسبت به شناسایی اموال متهم توجه بیشتری شود.

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...