نسخه چاپی

پشت پرده ماندن سیدحسین حسینی در استقلال

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تصمیم گرفت به كارش در جمع آبی پوشان ادامه دهد و در این تیم بماند.

به گزارش نما، اردوی تیم ملی قبل از اعزام به امارات، یکی از بازیکنانی که شانس همراهی یوز‌ها در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد، سیدحسین حسینی بود. دروازه بان آبی‌ها در طول نیم فصل اول، دقایق زیادی به بازی گرفته نشد و به همین علت شانس زیادی هم نداشت که در جمع ۲۳ بازیکن نهایی بماند. او از اردو خط خورد و از دوحه قطر به تهران برگشت.

همین موضوع سبب شد به دنبال جدایی از استقلال بیفتد و شایعات مختلفی در موردش شنیده شود. گفته می‌شد او چند پیشنهاد خوب به دستش رسیده و می‌خواهد استقلال را ترک کند. البته پست‌های اینستاگرامی این بازیکن نیز، شایعات را قوت می‌بخشید به خصوص وقتی عکسی از خود در حال بوسیدن لوگوی استقلال منتشر کرد و در کنار عکس نوشت: «حیف...»

بعد از تمام این شایعات، سیدحسین حسینی یکشنبه شب با انتشار پست جدیدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از ماندن در جمع آبی‌ها خبر داد (اینجا بخوانید) و اعلام کرد علیرغم تمام پیشنهاداتی که داشت، تصمیم نهایی خود را گرفته و می‌خواهد در استقلال بماند و به فعالیتش ادامه بدهد. پستی که البته باعث خوشحالی همه استقلالی‌ها شد.

اما پس از انتشار این پست، شایعات جدیدی مطرح شد. حدود ساعت ۱۹ یکشنبه شب، باشگاه تراکتورسازی با محمدرضا اخباری دروازه بان پیشین خود به توافق نهایی رسید و عقدقرارداد کرد. (اینجا بخوانید) اخباری که در یک سال گذشته فقط تمرین می‌کرد و زمان زیادی برای بازی نداشت، حالا باید با محسن فروزان بر سر حضور در ترکیب اصلی تراکتوری‌ها رقابت کند. حدود دو ساعت بعد از انتشار خبر پیوستن اخباری تراکتورسازی، حسینی اعلام کرد در استقلال ماندنی است و به کارش ادامه خواهد داد.

این تصادف زمانی باعث شد برخی این طور مسائل را به هم ربط بدهند که، چون تراکتورسازی منتظر حسینی نماند و دست به خرید اخباری زد، دروازه بان استقلال نیز اعلام کرد در جمع آبی پوشان می‌ماند. همچنین به نوعی مشخص شد مهم‌ترین مشتری حسینی، همین تراکتورسازی بود، زیرا پس از جذب دروازه بان جدید خود، گلر استقلال خبر داد که تیمش را ترک نخواهد کرد!

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...