نسخه چاپی

بازتاب بیانات دیروز رهبر انقلاب در رسانه‌های بین‌المللی

فرمایشات امروز رهبر انقلاب در جمع مردم قم مورد توجه جدی رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش نما، انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ با هزاران نفر از مردم قم دیدار و گفت و گو کردند. رسانه های بین المللی نیز به دیدار امروز مقام معظم رهبری واکنش نشان داده و به این خبر پرداختند.

چنل نیوز آسیا، یکی از رسانه‌هایی بود که سخنان رهبر انقلاب را منعکس کرد. در این خبر این رسانه آمده است که رهبر ایران سیاست‌های واشنگتن را احمقانه دانست و گفت که آمریکایی‌ها با خوشحالی می‌گویند که این تحریم‌ها در تاریخ بی‌سابقه هستند. بله، آنها بی سابقه هستند و شکست آمریکایی‌ها نیز در این اتفاق بی‌سابقه خواهد بود.

سی ‌بی‌اس رسانه دیگری بود که به سخنان رهبر انقلاب پرداخت و این خبر را با این تیتر که رهبران آمریکا احمق‌‌های درجه یکی هستند، منتشر کرد.

در این خبر آمده است که نظرات رهبر ایران در روز چهارشنبه منعکس‌کننده تنش‌های گسترده بین ایران و ایالات متحده بود.

جروزالم پست نیز در خبری این دیدار را رسانه‌ای و سخنان رهبر ایران را منتشر کرد. در این خبر سخنان رهبر انقلاب در مورد وضعیت معیشتی مردم آورده شده است. بر اساس این خبر رهبر ایران از دولت خواسته تا به قشر ضعیف کمک کند

اسپوتنیک هم به این دیدار واکنش نشان داد و سخنان رهبری مبنی بر احمق خواندن سیاستمداران آمریکا و نقد سیاست‌های واشنگتن را منتشر کرده است. در این خبر آمده است که رهبر انقلاب به ضعف آمریکا برای شکست ایران اشاره کرده است.

خبرگزاری رویترز با این تیتر که رهبری ایران برخی مقامات آمریکایی را احمق‌های درجه یک توصیف کرد، نوشت: در صحبت‌های‌رهبری ایران به فشارهای ناشی از تحریم‌های آمریکا اشاره شده است.

خبرگزاری فرانسه هم این بخش از فرمایش رهبر را انقلاب را که گفتند مقامات آمریکایی را احمق‌های درجه یک هستند، مورد توجه قرار داد و نوشت: رهبر ایران آمریکایی‌ها را به خاطر تصورشان درباره براندازی نظام ایران مورد تمسخر قرار داد.

واشنگتن پست و آسوشیتدپرس هم بخشی که رهبر انقلاب مقام‌های آمریکا را احمق‌های درجه یک توصیف کردند مورد توجه قرار دادند.

هاآرتص، عرب‌نیوز، دیلی‌استار و العربیه هم در خبرهای خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در میان مردم قم پرداختند.




۱۳۹۷/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...