نسخه چاپی

مدرس فوتبال آسیا: ویتنام حریف خطرناكی است

مدرس كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ویتنام حریف خطرناكی برای تیم ملی محسوب می‌شود.

به گزارش نما، مسعود اقبالی در مورد برگزاری دور اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: من به دلیل اینکه به عنوان مدرس در کلاس مربیگری حرفه‌ای حضور دارم تمام بازی‌ها را ندیدم. اما بازی ایران و یمن را دیدم که یک مسابقه یکطرفه بود. یمن حرفی برای گفتن نداشت و تیم ملی هم بسیار خوب و تهاجمی بازی کرد. بازی دیروز ژاپن و ترکمنستان هم جالب توجه بود به عقیده من هر دو تیم بسیار خطرناک هستند. ژاپن که تقریباً نیمی از بازیکنان جام جهانی را با خود به امارات آورده مدعی قهرمانی است اما ترکمنستان هم تیم خوبی نشان داد. این تیم سایه‌ای از فوتبال روسیه دارد و شعور تاکتیکی بازیکنانش بالا بود.

اقبالی در مورد شکست دور از انتظار استرالیا مقابل اردن گفت: خیلی نمی‌توان با یک بازی در مورد تیمی صحبت کرد. به هر حال شاید آنها حریف را دست کم گرفته بودند شاید هم تیم استرالیا نسبت به جام جهانی تغییرات زیادی داشته است این تیم ممکن است در بازی دوم یا سوم بسیار خوب ظاهر شود اما آنچه مسلم است به جز دو تیم که حریفانی درجه دو محسوب می‌شوند اکثر تیم‌ها به هم نزدیک هستند و مسابقات در دور حذفی جذاب‌تر خواهد شد.

وی در مورد بازی ایران و ویتنام در روز شنبه گفت: ویتنام از یمن بهتر است شعور تاکتیکی ویتنام بالا است و تیم خطرناکی برای ایران محسوب می‌شود. با این حال تیم ملی اگر قهرمان می‌خواهد باید از سد همه حریفان عبور کند. تیم ملی شیوه‌اش را نسبت به جام جهانی تغییر داده و با روحیه تهاجمی در میدان حاضر می‌شود. عراق هم که بازی سوم و آخر ما در این گروه است بازی سختی است عراقی‌ها همواره گربه سیاه ما بوده‌اند و ما اگر می‌خواهیم با عنوان تیم اول صعود کنیم باید از سد این حریف هم بگذریم.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به بازی خوب عربستان مقابل کره شمالی اظهار داشت: عربستان هم امسال مدعی قهرمانی نشان داد. این تیم بسیار خوب منطقی مقابل کره فوتبال بازی کرد و چهار گل به کره شمالی زد. به نظر من عربستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...