نسخه چاپی

مهدوی‌كیا: ما بازیكن هستیم و تابع باشگاه

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مقامی نیستیم كه بخواهیم برای مربی تصمیم‌گیری كنیم و تابع باشگاه هستیم.

به گزارش نما، مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پس از اتفاقات ناخوشایندی که در بازی با مس برای پرسپولیس افتاد، باید همه کمک کنیم تا از این شرایط خارج شویم. فردا بازی سختی مقابل پیکان با انگیزه داریم، آنها تیم بسیار خوب و خطرناکی هستند اما ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و چاره‌ای جز پیروزی نداریم. به برد بازی روز چهارشنبه بیشتر از گذشته نیاز داریم و باید تلاش خود را چند برابر کنیم.

وی درباره موفقیت و گل‌هایش برای پرسپولیس گفت: خواهش می‌کنم از این حرف‌ها درباره من نزنید. اگر مهدوی‌کیا گل می‌زند همه بچه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا ضربه آخر را من بزنم. باید در حال حاضر به هم بیشتر کمک کنیم تا برابر پیکان نتیجه بگیریم. وضعیت‌مان در جدول اصلا خوب نیست و هواداران از این بابت ناراحت هستند.

مهدوی‌کیا در مورد عملکرد متفاوت بازیکنان در تمرینات و بازی‌ها خاطرنشان کرد: به عنوان کاپیتان پرسپولیس اعلام می‌کنم بازیکنان همه زحمت‌شان را می‌کشند اما شرایط بازی فرق دارد. امیدوارم هرچه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم و رمز رسیدن به موفقیت یکدلی است.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها درباره اینکه فقط او و یک بازیکن دیگر از ژوزه حمایت می‌کنند، گفت: از برخی رسانه‌ها واقعا گله‌مندم. چیزی که می‌گویند معنی ندارد و متوجه نمی‌شوم چرا چنین حرفی را می‌زنند. یعنی می‌خواهند بگویند من می‌خواهم ژوزه در پرسپولیس بماند و سایر بازیکنان دوست ندارند؟ این چه حرفی است؟ همه بازیکنان در حال حاضر با ژوزه کار می‌کنند. باید قبول کنیم همه مربیان دنیا حتی بهترین‌ها هم نقاط ضعف و قوت دارند و این طبیعی است اما متاسفانه نوشته‌هایی می‌بینم که اصلا خوب نیست.

مهدوی‌کیا ادامه داد: ما برای انتخاب سرمربی تصمیم‌گیرنده نیستیم و در مقامی نیستیم که بخواهیم برای مربی تصمیم‌گیری کنیم، پس باشگاه چه کاره است؟ ما بازیکن و تابع باشگاه هستیم. باشگاه پرسپولیس مدیرعامل دارد و در کنار این موضوع کمیته فنی نیز است، آنها تصمیم می‌گیرند چه کسی سکان هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد. من هم به عنوان بازیکن هرچه در توان دارم در صورت اعتماد کادرفنی به نمایش می‌گذارم.

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...