نسخه چاپی

ازسرگیری پروازها از كشورهای عربی به مقصد سوریه

مدیر شركت هواپیمایی سوریه اعلام كرد، دو شركت هواپیمایی "گلف ایر" بحرین و "الاتحاد" امارات درخواست بررسی وضعیت فنی فرودگاه بین‌المللی دمشق را داشته‌اند.

به گزارش نما، به گفته النوری، هیئتی از شرکت هواپیمایی عمان نیز از دو روز قبل برای بررسی وضعیت فنی فرودگاه دمشق وارد این فرودگاه شده‌ و این اقدامات در راستای آمادگی برای ازسرگیری پروازها به مقصد دمشق انجام می‌شوند.

شرکت هواپیمایی "گلف ایر" بحرین پیشتر از تعیین پروازهای جدید به سوریه در سال ۲۰۱۹ بدون اشاره به تاریخ دقیق آغاز این پروازها خبر داده بود.

این امر پس از آن بود که بحرین به عنوان دومین کشور عرب در منطقه خلیج فارس پس از امارات، سفارت خود در دمشق را که از سال ۲۰۱۲ تعطیل شده بود، بازگشایی کرد.

پیش از این چند شرکت هواپیمایی اعلام کرده بودند، قصد دارند پروازهای خود به سوریه را ازسربگیرند، به طوری که وزارت حمل و نقل سوریه از بیش از ۱۲ شرکت هواپیمایی اروپایی و عربی درخواست‌هایی در این زمینه دریافت کرده است.

شرکت هواپیمایی "فلای بغداد" در اوت گذشته اعلام کرد که پروازهای خود به مقصد دمشق را ازسرمی‌گیرد، فلای بغداد اولین شرکت هواپیمایی عربی بود که پروازهای خود از طریق حریم هوایی سوریه را ازسرگرفت.

۱۳۹۷/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...