نسخه چاپی

احتمال رای آوردنم در انتخابات بعدی زیاد است

رییس كمیته پیست كنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا، احتمال رای آوردن در انتخابات بعدی هیات رییسه كنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا را بالا پیش‌بینی كرد.

به گزارش نما، امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه کنفدراسیون آسیا دارای فضای مناسبی است، در صورت کاندیدا شدن، احتمال آن که رای بیاوریم وجود دارد. ضمن آنکه عملکرد ایران در کنفدراسیون آسیا خوب و مورد تایید بوده است.

واعظ آشتیانی برگزاری نخستین دوره جام باشگاه‌های آسیا در ایران را کار بسیار بزرگی دانست و تصریح کرد: ابتکار برگزاری جام باشگاه‌های آسیا برای ایران است که این ابتکار می‌تواند برای باشگاه‌های جهان و حتی قاره‌های دیگر یک الگو باشد. همچنین این مورد نشان از عملکرد خوب کمیته پیست آسیا دارد.

وی ادامه داد: این عملکرد می‌تواند بسترساز یک شرایط مناسب در انتخابات بعدی هیات رییسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا باشد و حتی می‌توانیم کرسی‌های بهتری را در ACC به دست آوریم.

عضو هیات رییسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا با اظهار بی‌اطلاعی از روند اصلاح اساسنامه، بیان کرد: ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم و امیدوارم تا پایان مهلتی که برای اصلاح اساسنامه تعیین شده، مسئولان امر به این موضوع رسیدگی کنند.

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...