نسخه چاپی

هشدار انقلابیون بحرین به اوباما

ائتلاف 14 فوریه با انتقاد از سیاستهای كاخ سفید در برابر رژیم آل خلیفه از آمریكا خواست كه به حمایت خود از رژیم آل خلیفه پایان دهد و در برابر محاكمه سران این رژیم مانع تراشی نكند.

به نقل از مهر، ائتلاف چهارده فوریه بحرین با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر ادامه مبارزات مشروع مردمی تا سرنگونی رژیم حاکم، به آمریکا و انگلیس درباره ادامه حمایت از جنایات آل خلیفه و عواقب خشم و انزجار مردم از این سیاستها هشدار داد.

به گزارش پایگاه العوامیه، ائتلاف 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم فاقد مشروعیت بحرین، به کشتار مردم بیگناه ادامه می دهد و خشونت امنیتی را به عنوان تنها حربه به کار می برد.

در این بیانیه آمده است : اقدامات رژیم آل خلیفه سبب شده است که همگان به این باور برسند که گفتگو و اصلاحات نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.

ائتلاف 14 فوریه با انتقاد از سیاستهای کاخ سفید در برابر رژیم آل خلیفه از آمریکا خواست که به حمایت خود از رژیم آل خلیفه پایان دهد و در برابر محاکمه سران این رژیم مانع تراشی نکند.

ائتلاف مذکور بیان کرد: اگر کاخ سفید و مقامات آمریکایی موضعی علیه رژیم آل خلیفه اتخاذ نکنند، سفارتخانه های آمریکا و انگلیس از آتش خشم مردمی در امان نخواهند ماند.

این ائتلاف اعلام کرد: ما معتقدیم جنایات رژیم آل خلیفه با چراغ سبز آمریکا و انگلیس و با دستورات مقامات این دو کشور ادامه دارد و در صورت ادامه سیاستهای جانبدارانه این دو کشور، منافع آنها در بحرین به خطر خواهد افتاد.

در این بیانیه آمده است : ائتلاف 14 فوریه بر این باور است که شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی هم اکنون بیش از گذشته در خدمت انقلابیون است و مردم بحرین دیگر ترسی از نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه و آل سعود ندارند.

ائتلاف مذکور ذکر کرد: اقدامات آل خلیفه خللی در عزم راسخ مردم بحرین ایجاد نخواهد کرد و سبب شده است که پایداری مردمی در برابر خشونتها بیشتر شود.

در این بیانیه آمده است: همه گروههای مخالف باید با اتخاذ سیاست واحد به دنبال سرنگونی رژیم آل خلیفه و برپایی نظام سیاسی جدید باشند و فضای کنونی مساعد است.

۱۳۹۰/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...