نسخه چاپی

جمهوری خواهان به دنبال كمك به ترامپ

سه قانونگذار جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان ایالت ویرجینیای غربی لایحه پرداخت ۱۰ میلیون دلار به دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا برای تامین بخشی از هزینه ساخت دیوار مرزی را پیشنهاد كردند.

به گزارش نما، «کالب هنا»، «پاتریک مارتین»، و «کارل مارتین» روز گذشته پیشنهاد کردند جهت تامین بخشی از هزینه ساخت دیوار مرزی، مبلغ ۱۰ میلیون دلار از محل اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری که در اختیار ایالت ویرجینیای غربی گذاشته شده، به دولت ترامپ کمک شود.

کارل مارتین در یک نشست خبری گفت: ایالت ویرجینیای غربی از رئیس جمهور ترامپ و ساخت دیوار در مرز‌های جنوبی کشور حمایت می‌کنند. آن‌ها [دموکرات ها] می‌خواهند سیاستمداران واشنگتن را دست به سینه ببینند در حالی که سیل قاچاق مواد مخدر و جنایتکاران در مرز‌های ما جاری می‌شود. زمان آن رسیده که همه آمریکا به رئیس جمهور در مبارزه اش برای حفاظت از کشور کمک کند.

هنا نیز ضمن حمایت از ساخت دیوار مرزی در بیانیه‌ای گفت: پرداخت این مبلغ به دولت با طرح ارسال گارد ملی از ایالت ویرجینیای غربی به مرز‌های جنوبی برای حفاظت متفاوت است. ما به عنوان یک دولت منابع موجود برای ارتقای امنیت را داریم و به نظر من، ویرجینیای غربی می‌خواهد از این منابع برای کمک بیشتر به برقراری امنیت استفاده کند.

نمایندگان ویرجینیای غربی قصد دارد این پیشنهاد را برای تصویب به کنگره ببرند.

ترامپ، همزمان با رقابت‌های انتخاباتی وعده داد یک دیوار در مرز‌های جنوبی آمریکا بسازد تا علاوه بر تامین امنیت، از ورود مهاجران غیرقانونی به این کشور جلوگیری کند. او برای ساخت این دیوار مبلغ ۵.۷ میلیارد دلار درخواست کرد که با مخالفت دموکرات‌های کنگره مواجه شد. موافقت نکردن کنگره آمریکا با بودجه درخواستی ترامپ موجب شد او تهدید خود مبنی بر تعطیلی دولت را عملی کند. بیست و پنج روز از تعطیلی دولت ترامپ می‌گذرد و اختلافات در مورد بودجه پیشنهادی همچنان وجود دارد.

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...