نسخه چاپی

هشدار آیت الله مهدوی كنی به ورود زود هنگام انتخابات ریاست جمهوری

عکس خبري -هشدار آيت الله مهدوي کني به ورود زود هنگام انتخابات رياست جمهوري

عضو شورای مركزی جبهه پیروان خط امام و رهبری از هشدار آیت الله مهدوی كنی به جریان‌های سیاسی نسبت به ورود زودهنگام انتخابات خبر داد.

به گزارش نما،عفت شریعتی نماینده سابق مردم مشهد و عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری که میهمان غرفه خبرگزاری فارس در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بود با بیان اینکه ورود زودهنگام به انتخابات ریاست جمهوری مصالح ملی را تأمین نخواهد کرد گفت: کسانی که ورود زود هنگام به انتخابات داشته باشند خواسته یا ناخواسته در راستای منافع ملی حرکت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری تا قبل از اعلام زمان قانونی به انتخابات ورود نخواهد کرد، افزود: دیداری که اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری با آیت الله مهدوی کنی داشتند به معنای ورود زود هنگام نیست چرا که اعضا برای تعیین سیاست‌های کلی خدمت علما می‌رسند نه برای ورود به انتخابات.

شریعتی با بیان اینکه ثبات اقتصادی در گرو ثبات سیاسی است افزود: هرگونه ورود بی‌موقع به انتخابات ثبات اقتصادی را خدشه‌دار خواهد کرد و قطعا مردم به کسانی که مصالح ملی را رعایت نمی‌کنند روی خوش نشان نخواهند داد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت که آیت الله مهدوی کنی به جریان‌های اصولگرا نسبت به ورود زود هنگام به انتخابات هشدار داده‌اند و این حرکت را مغایر با مصالح و منافع ملی دانستند.

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...