نسخه چاپی

دغدغه جدید پرسپولیسی ها/ برانكو و این همه بازیكن!

هافبك سال‌های نه چندان دور سرخپوشان درمورد شرایط این فصل پرسپولیس گفت: برانكو فرد باهوشی است و هواداران پرسپولیس باید به سرمربی تیم اعتماد داشته باشند.

به گزارش نما، پرسپولیس بر خلاف نیم‌فصل اول، حالا با بازیکنان بیشتری راهی نیم‌فصل دوم می‌شود تا شرایط بهتری برای خود بسازد، اما در این شرایط، کدام بازیکنان باید به میدان بروند و بازی کنند؟ رضا جباری هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال گفت: «در یک سال گذشته همیشه صحبت از این بود که پرسپولیس بازیکن ندارد، محروم است و شرایطش خیلی خاص شده ولی حالا همه این مشکلات را برطرف کرده‌اند و دیگر زمانی برای گلایه نیست. برانکو مربی زرنگ و باهوشی است و می‌تواند بهترین ترکیب را انتخاب کند. او این موضوع را بار‌ها ثابت کرده است.»

این بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: «امروز دیگر با گذشته‌ها فرق دارد. قبلاً بازیکنی که روی نیمکت می‌نشست، حاشیه می‌ساخت، اما حالا همه حرفه‌ای شده‌اند و همه می‌دانند فوتبال با ۱۱ بازیکن، بازی نمی‌شود. بازیکنی که ۲۰ دقیقه به زمین می‌رود هم، توانایی آن را دارد که روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد. زمان ما، علی‌آقا (پروین) همیشه می‌گفت من برای یک فصل فقط ۱۲ تا بازیکن می‌خواهم نه بیشتر، اما الان هر تیم حداقل باید ۱۴ یا ۱۵ بازیکن خوب و حرفه‌ای داشته باشد به خصوص تیمی مثل پرسپولیس که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود.»

جباری در نهایت گفت: «چیدن ترکیب یک تیم فقط بسته به نظر سرمربی است. همه هواداران پرسپولیس به برانکو اعتماد دارند و می‌دانند او همیشه بهترین تصمیمات را برای تیمش اتخاذ می‌کند. خیلی مربی‌ها هستند که وقتی با این همه بازیکن مواجه می‌شوند، از سیستم چرخشی استفاده می‌کنند، اما برانکو یک ترکیب ثابت دارد و تغییرات کمی در آن می‌دهد. هواداران باید دست برانکو را برای چیدن ترکیب اصلی باز بگذارند.»

۱۳۹۷/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...