نسخه چاپی

اعتراف بالاترین مقام فوتبال عمان درباره قدرت تیم ملی ایران

رئیس فدراسیون فوتبال عمان گفت: ایران لژیونر‌های زیادی دارد و گزینه اصلی قهرمانی است.

به گزارش نما، «سالم بن سعید الوهیبی» رئیس فدراسیون فوتبال عمان با اشاره به دیدار ملی پوشان این کشور مقابل تیم ملی ایران گفت: حمایت هواداران از اصلی‌ترین عوامل پیروزی است و از فوتبال‌دوستان درخواست می‌کنم برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیم ملی عمان مقابل ایران در ورزشگاه حاضر شوند و ما را حمایت کنند.

او تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران حریف ساده‌ای نیست و بازیکنانی با توانایی‌های بالای فردی دارد. ایران لژیونر‌های زیادی دارد و گزینه اصلی قهرمانی است.

رئیس فدراسیون فوتبال عمان تاکید کرد: بازیکنان ما پس از پیروزی مقابل ترکمنستان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از نظر روحی و روانی و اعتماد به نفس در شرایط خوبی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال عمان گفت: پس از پایان رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، برنامه‌های تمامی تیم‌ها روشن و واضح شده است. بدین ترتیب، برنامه‌های تیم ملی ایران نیز به صورت کامل برای سرمربی تیم ما واضح و شفاف است. باید به خوبی تمرکز و دفاع کنیم و از فرصت هایمان به خوبی سود ببریم.

در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فردا «یکشنبه» ۳ دیدار برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...