نسخه چاپی

«سندی» جرثقیل برج 65 طبقه را شكست + عكس

ابرطوفان «سندی» كه با سرعت بیش از 140 كیلومتر در ساعت به نیویورك نزدیك می‌شود، در اولین گام یك جرثقیل عظیم‌الجثه را شكست.

به گزارش نما، فارس به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: طوفان «سندی» در اولین گام از ورود خود به نیویورک، یک جرثقیل عظیم‌الجثه را شکسته و موجب شده بخش فوقانی این جرثقیل روی آسمان تاب بخورد.

در حال حاضر نیروهای امدادی نیویورک در محل ساخت برج 65 طبقه‌ای حضور یافته‌اند که این جرثقیل مشغول کار در آن بوده است. فعالیت‌های ساختمانی در این برج از روز شنبه به دلیل نزدیک بودن طوفان موقتا تعطیل شده بود.


در پی شکستن این جرثقیل خیابان‌های اطراف ساختمان مسدود شده و از تردد در این خیابان‌ها جلوگیری شده است. این حادثه تاکنون مجروحی نداشته است.

طوفان سندی هنوز کامل به نیویورک نرسیده و پیش‌بینی می‌شود موج اصلی آن تا ساعاتی دیگر وارد این شهر شود. مرکز ملی طوفان آمریکا اعلام کرده است که قدرت «سندی» بیشتر شده و سرعت بادهای آن به حدود 150 کیلومتر در ساعت رسیده است. بنا بر این گزارش، سرعت بادها در مرکز این طوفان به حدود 415کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این طوفان تاکنون بیش از 10هزار پرواز را لغو کرده و موجب تعطیلی سیستم حمل‌ونقل و خطوط مترو نیویورک شده است. همچنین اعلام شده است که «سندی» تا الان برق خانه‌های 300هزار آمریکایی را قطع کرده است.

۱۳۹۱/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...