نسخه چاپی

سردار اشتری: امسال جشن انقلاب با شكوه‌تر از ۳۹ سال گذشته برگزار می‌شود

فرمانده ناجا گفت: معاندان و آشوب‌گران سال ۹۷ را برای پیش برد اهداف خود انتخاب كرده بودند كه موفق نشدند.

به گزارش نما، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در بیست و یکمین گردهمایی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی ناجا که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: معاونت اجتماعی یکی از نیروی‌های اصلی در نیروی انتظامی است و جایگاه بزرگی دارد و پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و رسانه با پلیس است و هرچه قدر معاونت اجتماعی کار خود را بهتر انجام دهد، اثر آن را در امنیت کشور می‌بینیم.

وی با بیان اینکه امروز یکی از نیازمندی‌های اصلی ما این است که در فضای مجازی حضور داشته باشیم و از وقوع جرم پیشگیری کنیم، افزود: این موضوع یکی از وظایف معاونت اجتماعی است.

فرمانده ناجا بیان کرد: امسال ۲۰ هزار کلاس آموزشی از سوی معاونت اجتماعی برای مردم برگزار شد و امیدواریم که بتوانیم آن را به ۳۶ هزار مورد برسانیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در کلانتری‌ها مراکز مددکاری ایجاد شده است و سال گذشته ۴۰۰ هزار پرونده به مراکز مددکاری کلانتری‌ها وارد شد که ۷۰ درصد آن منجر به مصالحه شد، اظهار کرد: امسال نیز در ۹ ماهه نخست ۳۸۴ پرونده به مراکز مددکاری کلانتری‌ها ارجاع شد که ۷۰ درصد آن‌ها به سازش ختم شد.

وی گفت: آموزش‌های چهره به چهره که با حضور پلیس در محلات و مساجد برگزار می‌شود، نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

سردار اشتری بیان کرد:با توجه به تغییر سبک زندگی و آسیب‌های که پیش رو است، پلیس می‌تواند نقش موثری داشته باشد، زیرا اعتماد مردم به پلیس افزایش پیدا کرده و این بالاترین سرمایه است.

فرمانده ناجا بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، پلیس باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشد تا بتوانیم میزان آسیب‌ها را کاهش دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مردم بیشتر از گذشته استفاده کنیم، اظهار کرد: باید از این ظرفیت برای آگاهی بخشی و پیش برد اهداف پلیس استفاده کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه از دی ماه سال گذشته حوادث متنوعی داشتیم، گفت: فتنه سال ۹۶، حادثه پاسداران و سه شنبه آخر سال را گذراندیم و پلیس توانست به خوبی به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه پلیس در حوزه‌های فضای مجازی، اقتصادی و اجتماعی حضور داشت و به لطف خدا اکثر توطئه‌ها خنثی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی نقش خوبی را در این زمینه‌ها ایفا کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هر چه قدر که معاونت اجتماعی ناجا را تقویت کنیم اثرات مثبت آن را خواهیم دید، اظهار کرد: باید احساس امنیت را در کشور بالا ببریم و با توجه به اینکه در کشور‌های حاشیه‌ای امنیت ضعیف است؛ گاهی وقوع برخی حوادث این امنیت را خدشه دار می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه اهداف پلیس در سال ۹۸ تدوین و به تمام مراکز استان‌ها ابلاغ شده است، گروه‌های معاند و آشوب‌گر، سال ۹۷ را برای ایجاد آشوب انتخاب کرده بودند که موفق نشدند و ما باید این آمادگی را برای سال آینده را حفظ کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و باید جشن پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که امسال جشن انقلاب با شکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته باشد.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که با رهبر انقلاب داشتیم ایشان بر اقدامات ناجا تاکید کردند و گفتند که اقدامات باید مقتدرانه و هوشمندانه باشد.

فرمانده ناجا گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند که حرکت رو به جلو ناجا باید سرعت بیشتری بگیرد.

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...