نسخه چاپی

امید زیاد پیشكسوت استقلال به صعود تیم ملی به فینال جام ملت‌ها

همدانی اظهار داشت: در این شرایط، امید زیادی به صعود تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا وجود دارد. تیم ملی ایران شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا دارد و بچه‌ها از وحدت و انگیزه خوبی برخوردارند.

به گزارش نما، ستار همدانی درباره رویارویی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: به نظر من هیچ بازی راحتی وجود ندارد و هر تیمی که تلاشش بیشر باشد، می‌تواند موفق شود.

وی افزود: ثبات تیم ما در سال‌های گذشته فوق‌العاده بوده و همین موضوع باعث شده که شاگردان کی‎روش نسبت به سایر تیم‎ها در جام ملت‌ها تیم‌تر باشند. در این شرایط، امید زیادی به صعود تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا وجود دارد. تیم ملی ایران شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا دارد و بچه‌ها از وحدت و انگیزه خوبی برخوردارند.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی مقابل عراق، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم دیدار مقابل عراق را معیاری برای وضعیت تیم ملی ایران قرار بدهیم. در جام ملت‌های آسیا حتی شما می‌بینید که گاهی اوقات تیم‌های درجه ۳ هم خودنمایی می‌کنند. عراق هم تیم خوبی است و همیشه باید به آن احترام گذاشت. کی‌روش در این دیدار بیشتر به بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد.

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...