نسخه چاپی

كره شمالی: زمستان عربی و دمكراسی آمریكایی جز خونریزی نیست

روزنامه حزب حاكم بر كره شمالی نوشت «زمستان عربی و دمكراسی آمریكایی» در حمایت از برخی كشورهای غربی، حاصلی جز كشتار و خونریزی در خاورمیانه نداشته است.

به گزارش نما، 'رودونگ سینمون' روز در مطلبی نوشت آمریکایی ها عبارت «بهار عربی» را برای شورش ها و ناآرامی های کشورهای عربی انتخاب کردند و به بهانه پیشبرد دمکراسی در هر جایی که منافعشان ایجاب می کرد از آنها حمایت کردند اما امروز شاهدیم که خاورمیانه درگیر چه تنش های مرگباری شده است.

این گزارش از بهار عربی به عنوان زمستان عربی یاد کرده و آورده است آنچه به عنوان جنبش حمایت از دمکراسی در کشورهای عربی راه افتاد و آمریکا هم از آن حمایت کرد باعث شد تا خاورمیانه و کشورهای آفریقای شمالی درگیر مناقشات خونین قومیتی و مذهبی شوند و هر اقدام تروریستی در این مناطق رخ داده است.

گزارش روزنامه تصریح می کند غربی ها خیلی زود خود را وسط معرکه انداختند و به بهانه انقلاب های مردمی و رنگین اعلام کردند از فروپاشی ها و اضمحلال رژیم ها حمایت می کنند و حتی امروز هم دست از این کارها بر نداشته اند.

خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی گزارش کرده است انتشار چنین مطالبی تلاشی از سوی کره شمالی است تا مردم را اقناع کنند علیه مقامات این کشور تظاهرات نکنند.

این گزارش خاطر نشان می کند کره شمالی می خواهد اطمینان حاصل کند پس از بهبود شرایط در این کشور از جمله در زمینه حقوق بشر و خلع سلاح اتمی، تهدید مردمی علیه این کشور وجود نخواهد داشت.

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...