نسخه چاپی

معرفی 2 چهره جدید به سینما در «سال دوم دانشكده من»

مسعود ردایی تهیه كننده سینما گفت:۹۰۰ نفر برای فیلم «سال دوم دانشكده من» تست دادند كه در نهایت ۲۲ نفر انتخاب شدند.

به گزارش نما، مسعود ردایی تهیه کننده سینما درباره «سال دوم دانشکده من» گفت: موضوع این فیلم درباره جوانان و فضای دانشگاه است.

وی در خصوص معرفی چهره جدید در این فیلم بیان کرد: در این فیلم ۲۲ دختر دانشجو برای اولین بار جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد دو نفر نقش اصلی را دارند و به عنوان چهره جدید به سینما معرفی خواهند شد.

ردایی با بیان اینکه رده سنی بازیگران «سال دوم دانشکده من» بین ۱۸ تا ۲۲ سال است،بیان کرد: افراد در این رده سنی به تعداد کافی نبودند به همین دلیل از ۹۰۰ نفر تست گرفتیم تا به این عدد رسیدیم.

گفتنی است علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگران این فیلم هستند.به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره‌های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می‌پردازند.

«سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدر عاملی، تهیه کنندگی مسعود ردایی و نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، موسیقی کریستف رضاعی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری..

«سال دوم دانشکده من» در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...