نسخه چاپی

جهانبخش: جای اشتباه كردن نداریم/ خوشحالم گلزنی كردم

جهانبخش در مورد گلی كه به عمان زد، خاطرنشان كرد: خوشحالم كه بعد از مدت‌ها دوری از میادین دوباره گلزنی كردم، چون خیلی وقت بود كه گل نزده بودم.


به گزارش نما، علیرضا جهانبخش در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا که با پیروزی شاگردان کی‌روش به پایان رسید، اظهار داشت: عمان تیم بسیار دشواری بود و ما این را می‌دانستیم که کار راحتی مقابل آنها نخواهیم داشت، ولی خداراشکر که بازی به سود ما تمام شد.

وی در مورد پنالتی‌ که علیرضا بیرانوند در اول بازی مهار کرد، گفت: علیرضا یک پنالتی فوق‌العاده را گرفت و تیم را در بازی نگه داشت. عمان تیم بسیار خوبی بود و شاید اگر مقابل ژاپن حقش را نمی‌خوردند الان شرایط دیگری داشت. ما الان دیگر باید به حریف بعدی خود یعنی چین فکر کنیم چرا که بازی با آنها اصلا راحت نیست.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: باید در این بازی‌ها تمرکز لازم را داشته باشیم، چون ممکن است در هر بازی اتفاقاتی که انتظارش را نداریم رخ دهد. دیدیم که ویتنام توانست اردن ۹ امتیازی را شکست دهد و این به ما می‌گوید که جای اشتباه در بازی‌ها نداریم و نتیجه اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

جهانبخش در مورد گلی که به عمان زد، خاطرنشان کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها دوری از میادین دوباره گلزنی کردم، چون خیلی وقت بود که گل نزده بودم. البته مهم پیروزی ایران است و اسم گلزن خیلی اهمیتی ندارد.

۱۳۹۷/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...