نسخه چاپی

كارشناس فوتبال: باید قهرمان شویم

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: در مسابقات جام ملت‌های آسیا، تمامی بازیكنان خوب بوده اند، اما به نظرم امید ابراهیمی عملكرد فوق العاده‌ای داشت و كمتر دیده شده است، اما تمام بازیكنان عملكرد خوبی داشتند و باید قهرمان شویم.

به گزارش نما، ابراهیم صادقی، کارشناس فوتبال کشورمان ددرباره دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن بیان کرد: خدا را شکر وضعیت تیم ملی مطلوب است و بازی‌های خیلی خوبی انجام داده است. تیم کشورمان با اقتدار در بازی‌ها نتایج گرفته و بهترین بازی‌ها را در جام انجام می‌دهد. امیدوارم تیم ملی مقابل ژاپن هم مانند دیدار‌های گذشته عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند پس از سال‌های طولانی به قهرمانی برسد.

او افزود: پس از ۸ سال حضور کی روش در ایران، تغییر نسل فوق العاده ای داشتیم و بازیکنان با کیفیتی به تیم ملی وارد شدند و بازیکنان زیادی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و در نتیجه تیم خوبی داریم که شایسته قهرمانی است. با بازی‌هایی که از ژاپن دیدیم، این تیم نسبت به جام جهانی تغییر زیادی کرده و خیلی مقتدرانه نبوده، اما با زیرکی موفق شده با حداقل نتایج تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

صادقی ادامه داد: بازی سختی داریم، زیرا ژاپن تیم خوبی است و به طور قطع مقابل ایران همان رویه را انجام می‌دهد، اما تیم ملی ایران بهتر از ژاپن است و امیدوارم مقتدارانه این بازی را پیروز شود. برد ژاپن دور از ذهن نیست، اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و نمی‌توان نتیجه را از قبل بیان کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: در مسابقات جام ملت‌های آسیا، تمامی بازیکنان خوب بوده اند، اما به نظرم امید ابراهیمی عملکرد فوق العاده‌ای داشت و کمتر دیده شده است، اما تمام بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و باید قهرمان شویم. کی روش از لحاظ فنی کمک زیادی به فوتبال ایران کرد. ۲ بار پیاپی به جام جهانی رفتیم، تغییر نسل فوق العاده داده ایم و تیم خوبی داریم که زیبا بازی می‌کند.

۱۳۹۷/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...