نسخه چاپی

تغییراتی كه استقلال در نیم فصل انجام داد

تیم فوتبالاستقلال با چهره جدیدی وارد نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر می‌شود.

به گزارش نما، با چهره جدیدی وارد نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر می‌شود. داریوش شجاعیان، محسن کریمی، امید نورافکن و خرید جدید این تیم در خط حمله یعنی اسماعیل گونکالوس از جمله چهره‌های جدید تیم شفر هستند.

با توجه به مصدومیت مرتضی آقاخان، علی کریمی، روح‌الله باقری و نبود بازیکنانی چون وریا غفوری، روزبه چشمی و پژمان منتظری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و استراحت پس از پایان جام ملت‌های آسیا، وینفرد شفر برای انتخاب ترکیب اصلی در چند دیدار ابتدایی لیگ دچار مشکل خواهد شد. از طرفی، طارق همام هافبک عراقی نیز مصدوم شده و چند هفته دور از میادین خواهد بود.

با این شرایط شفر در خط دفاعی از زوج محمد دانشگر و پژمان منتظری استفاده خواهد کرد، منتظری به دلیل اینکه در جام ملت‌ها بازی نمی‌کند، مشکلی برای همراهی استقلال نخواهد داشت. آرمین سهرابیان گزینه اصلی در دفاع چپ خواهد بود، اما اگر منتظری احساس خستگی کرده و نتواند از اردوی تیم ملی به تمرینات استقلال برسد، به مرکز خط دفاعی می‌رود و میلاد زکی‌پور جای او را خواهد گرفت.

فرشاد محمدی‌مهر و خسرو حیدری هم گزینه‌های دفاع راست استقلال خواهند بود. همچنین داریوش شجاعیان و میثم تیموری نیز می‌توانند در بال چپ قرار بگیرند. فرشید باقری، امید نورافکن و فرشید اسماعیلی در خط هافبک قرار می‌گیرند. البته وضعیت اسماعیل بازیکن جدید استقلال مشخص نیست، هرچند او در لیگ ازبکستان حضور داشته و لیگ این کشور به تازگی به پایان رسیده و می‌تواند برای استقلال بازی کند.

این فرضیه برای استقلالی است که دو، سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم با مشکلات مصدومیت و غیبت بازیکنانش روبرو است. در صورت حل این مشکل، دست شفر بازتر خواهد بود. او می‌تواند روزبه چشمی و دانشگر را در خط دفاعی قرار داده، منتظری در دفاع راست بازی کند و سهربیان در دفاع چپ. وریا غفوری، داریوش شجاعیان، علی کریمی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در خط هافبک قرار می‌گیرند. همچنین اسماعیل و اللهیار صیادمنش گزینه‌های خط حمله خواهند بود.

۱۳۹۷/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...