نسخه چاپی

ذخیره سازی ۳۰ هزارتن سیب برای عید

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: ۳۰ هزار تن سیب درختی برای مصرف شب عید از كشاورزان داخلی خریداری و به تمام استان‌های كشور ارسال شده است.

به گزارش نما، حسین شیرزاد مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران امروز در محل این سازمان به خبرنگاران گفت: ۳۰ هزار تن سیب درختی برای مصرف شب عید از کشاورزان داخلی خریداری و به تمام استان‌های کشور ارسال شده است.

به گفته وی، همچنین ۴۰ هزار تن سیب هم قرار است تامین و تدارک دیده شود که ۳۰ هزار تن آن از باغ های شمال خریداری و انبار شده و ۱۰ هزار تن هم از جنوب کشور تحت عنوان والنسیا خریداری و ذخیره سازی شود.

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در کنار این ذخیره سازی ۶ هزارتن ذخیره سازی ملی و احتیاطی برای مردم کلانشهرها و شهرهای کم برخوردار انجام داده است. قرار است ۱۰ هزار تن سیب هم برای احتیاط بیشتر ذخیره سازی شود.

وی گفت: امسال میوه فراوان و قیمت مناسبترین خواهیم داشت ، توزیع میوه از حدود ۲۰ اسفند و با قیمت ابلاغی ستاد تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

به گفته شیرزاد، در ضمن سازمان مرکزی تعاونروستایی ایران عرضه مستقیم میوه را در کشور خواهد داشت تا با قیمت مناسب‌ترین دست مصرف کننده برسد.

۱۳۹۷/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...