نسخه چاپی

ماجرای تیراندازی پلیس دربزرگراه امام علی (ع) چه بود؟

ظهر روز گذشته یكی از شهروندان با مركز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و واحد گشت این كلانتری را در جریان مورد مشكوك سرقت خودرو قرار داد.

به گزارش نما، شهروند مذکور در گزارش خود اعلام کرد که مردی را در حال باز کردن در یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است.

با اعلام این گزارش، بلافاصله تیم گشت انتظامی، به محل اعزام شد اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آن سوی بزرگراه امام علی(ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهرا از قبل منتظرش بود، شد.

با فرار متهم، ماموران به تعقیب او و راننده ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس این خودرو متوقف و در کمتر از 15 دقیقه هر 2 متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ افشاری اقدم، رئیس کلانتری 121 سلیمانیه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری، اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مواد و سرقت خودرو نیز در پرونده دارند.

گفتنی است، هر 2 متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تحقیقات برای رسیدگی به جرایم دیگر این متهمان ادامه دارد.

۱۳۹۷/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...