نسخه چاپی

حضور حجتی در فراكسیون مستقلان به روز دیگری موكول شد

عضو فراكسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود یكشنبه هفته آینده میزبان محمود حجتی در این فراكسیون باشیم اما به دلیل بررسی رای اعتماد وزیر جدید بهداشت نشست این فراكسیون به روز دیگری موكول شد.

به گزارش نما، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ ریزی صورت گرفته قرار بود در جلسه روز یکشنبه هفته آینده میزبان وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در جمع اعضای این فراکسیون باشیم از تعویق برگزاری این نشست خبر داد.

وی افزود: دلیل تعویق نشست هفته آینده فراکسیون مستقلان ولایی، نامه اخیر حسن روحانی رئیس جمهور مبنی بر معرفی سعید نکمی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی است و به همین دلیل به منظور بررسی رای اعتماد به وی نشست فراکسیون مستقلان ولایی با وزیر جهاد کشاورزی به روز دیگری موکول شده است.

این عضو فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: قرار بود در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی مشکلات حوزه کشاورزی را بررسی کنیم چرا که کالاهای اساسی با ارز4200 تومان وارد کشور شده ولی مشمول افزایش قیمت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: میزان واردات و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین افزایش مهاجرت‌ها بر اثر بحران آب از دیگر مواردی است که در جلسه با آقای حجتی قرار بود بررسی شود.

۱۳۹۷/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...