نسخه چاپی

آغاز پروژه‌های خدمت رسانی بسیج از دوازدهم بهمن ماه

سردار غیب پرور از آغاز پروژه‌های خدمت رسانی بسیج از دوازدهم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش نما، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری آغاز عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام چهل سال رشد و تعالی و پیشرفت یک ملت را شاهد هستیم. در ۲۲ بهمن ملت بزرگ ایران به صحنه خواهند آمد تا با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسیر جدید بسیج در ریل خدمت رسانی گفت: شان خدمت رسانی به مردم عزیز توسط بسیج مورد تایید ارمان های انقلاب است. و ملت ما لایق این مسیر هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رزمایش خدمت رسانی و محرومیت زدایی عاشوراییان گفت: بعد از آن رزمایش بزرگ که نماد آن حضور یک صد هزار بسیجی در ورزشگاه آزادی در محضر رهبری معظم رهبری است،۴۰ هزار پروژه خدمت رسانی را تعریف کردیم.

سردار غیب پرور در ادامه گفت: این ۴۰ هزار پروژه در ۲۸ بخش طراحی شدند که شامل مدارس روستایی، سالن های ورزشی، راه های روستایی، و بخش های آب رسانی هستند.
رییس سازمان بسیج تشریح کرد: این طرح ها در برگیرندگی کشوری دارد از شرق تا غرب و شمال تا جنوب است.

وی تصریح کرد: افتتاح این ۴۰ هزار پروژه روز شنبه ۱۳ بهمن ماه با حضور فرماندهی کل سپاه و مسئولین دولتی در سازمان بسیج از طریق ویدئو کنفرانس خواهد بود.

غیب پرور گفت: این ۴۰ هزار پروژه، جدید و تازه است و پروژه های نیمه کاره در بین آنها وجود ندارد.

وی در پایان گفت: طبق زمان بندی ها هر ۴۰ هزار پروژه طی ۴ یا ۶ ماه آینده در فاصله بین تیر ماه و مرداد ماه پایان خواهد پذیرفت.

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...