نسخه چاپی

دیدار كریمی و رویانیان دور از چشم رسانه‌ها!

این ضیافت شام كه ساعتی پیش در رستورانی حوالی منطقه شیخ بهایی تهران برگزار شد مهمانان دیگری از قشر هنرمندان و پیشكسوتان هم حضور داشتند.

به گزارش نمابه نقل ازباشگاه خبرنگاران ،از جمله مهمانان سرشناس اين ضيافت که به مناسبت ديدار ستاره پرسپوليس و مدير عامل اين تيم ترتيب داده شده بود پرويز برومند،پژمان جمشيدي ،سام درخشاني ،بهروز رهبري فرد،فنوني زاده،علي صالحي،مهدي اميني خواه،رامبد شکرآبي و ... حضور داشتند.

از ساعت اوليه امروز در رسانه‌هاي مختلف اخبار متفاوتي مبني بر درخواست بازيکنان پرسپوليس به جهت ديدار کريمي،ژوزه و رويانيان مطرح شده بود که بايد منتظر ماند و ديد نتيجه ضيافت شام امشب منتج به حضور مجدد کريمي در پرسپوليس خواهد شد يا خير؟

در این دیدار محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس گفت: از ابتدا هیچ مشکلی با علی کریمی نداشتم و او را دوست دارم. کریمی بازیکن بزرگی است و با صحبتهایی که انجام شده به زودی او به تیم پرسپولیس باز می گردد.

وی در ادامه گفت: هدف من، علی کریمی و سایر بازیکنان پرسپولیس سربلندی این تیم و بازگشت پرسپولیس به روزهای اوج است و می خواهیم دست در دست هم پرسپولیس واقعی و بزرگ را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

علی کریمی نیز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم جشنی که برپا شده بود بسیار مناسب بود و خوشحالم از اینکه امشب توانستم بسیاری از بزرگان پرسپولیس را در کنار هم ببینم؛ امیدوارم روزی این بزرگان که جزء ارکان باشگاه پرسپولیس هستند در این باشگاه در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس به حضور این پیشکسوتان نیاز دارد و آنها هستند که زمینه ساز موفقیت تیم می شوند. آنها سرمایه های پرسپولیس هستند و ما هرچه داریم از پیشکسوتان است و از اینکه امشب در کنار آنها بودم احساس افتخار می کنم.

کریمی در خصوص بازگشتش به تیم پرسپولیس گفت: در این خصوص فعلا صحبتی نمی کنم زیرا بازی با پیکان را در پیش داریم و برای پرسپولیس در این بازی آرزوی موفقیت می کنم.

شایان ذکر است در این جلسه رویانیان با علی کریمی در خصوص بازگشتش به تیم پرسپولیس صحبت کرد و مقرر شد پس از بازی پرسپولیس و پیکان صحبتهای نهایی در این خصوص انجام شود، اما شنیده ها حاکی از آن است که بازگشت جادوگر شماره 8 به تیم پرسپولیس تقریبا قطعی شده است.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...