نسخه چاپی

زمان برگزاری جلسه هیأت مدیره استقلال مشخص شد

رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌هفته آینده اولین جلسه رسمی هیأت مدیره باشگاه را برگزار خواهیم كرد.

به گزارش نما، احمد سعادتمند اظهار داشت:‌ من همچنان به عنوان مدیر کل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعداد یابی وزارت ورزش فعالیت‌هایی خواهم کرد زیرا در هیأت مدیره عضو غیرموظف هستم. ضمن اینکه از مقام عالی وزارت و داورزنی هم تشکر می‌کنم و در هفته آینده اولین جلسه رسمی هیأت مدیره را برگزار خواهیم کرد و قرارمان بر این است که فتحی مدیرعامل باشگاه مصوبات و برنامه‌هایی که مشخص خواهد شد را به اطلاع هواداران ومردم شریف برساند.

وی در مورد برنامه‌های هیأت مدیره جدید باشگاه گفت: فقط 24 ساعت از انتخاب بنده می‌گذرد. اما در اولین جلسه برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم که با کمک جامعه بزرگ استقلال و پیشکسوتان که صاحب باشگاه هستند این برنامه‌ها را اجرایی خواهیم کرد. ما برنامه‌های خوبی را تدوین می‌کنیم.

رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: باشگاه هواداران زیادی دارد که همگی قابل احترام هستند. ما هم هم‌قسم شدیم که در محیطی سالم، صمیمی و با جدیت کار را ادامه دهیم و ماحصل خوبی داشته باشیم.

سعادتمند در مورد اینکه باشگاه استقلال در رشته‌های دیگر تیم‌داری خواهد کرد یا نه،‌ گفت:ویترین باشگاه استقلال تیم اول فوتبال استقلال است اما در کنار آن به تیم‌های پایه هم توجه می‌کنیم و این تیم‌ها هم بسیار مهم هستند. ان شاالله درآمدهای ما به جایی برسد که در سایر رشته‌های ورزشی هم فعالیت کنیم.


۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...