نسخه چاپی

كدام تور كوالالامپور را در نوروز 98 انتخاب كنم؟

در این نوشته سفری خواهیم داشت به پایتخت مالزی، كوالالامپورِ پرجنب و جوش. در همین ابتدا بیان می كنیم كه تور كوالالامپور مناسب افرادی است كه روحیه ای فعال و كنجكاو دارند.

به گزارش نما، در این نوشته سفری خواهیم داشت به پایتخت مالزی، کوالالامپورِ پرجنب و جوش. در همین ابتدا بیان می کنیم که تور کوالالامپور مناسب افرادی است که روحیه ای فعال و کنجکاو دارند. در پایتخت مالزی می توان با پیروان ادیان اسلامی، بودایی، هندو، مالائی و بسیاری از عرفان های چینی آشنا شد. همچین فرصتشناخت تمدنی مدرن، بر مبنای مولفه های عصر دیجیتال در اختیار گردشگران قرار می گیرد. خلاصه اینکه،در نوروز تور کوالالامپور پر است از هیجان و اکتشاف. با ما در سطرهای پیش رو همراه باشید تا دقیق تر این شهر زیبا را بررسی کنیم.

مقدمه؛ چرا باید تور کوالالامپور را تهیه کنم؟

فرهنگ غنی، طبیعت بکر، امکانات مدرن و بازارهای ارزان، مهم ترین ویژگی هایی هستند که تور کوالالامپور را در سراسر دنیا محبوب ساخته اند. به بیان دقیق تر، کمتر کشوری وجود دارد که بتوان به آن سفر کرد و تنها با گام برداشتن روی سنگفرش خیابان ها، زیبایی دید و لذت برد. از برج های دوقلوی پتروناس تا غار باتو، از دریاچه مرکزی شهر تا میدان مرداک، پر است از جاذبه گردشگری رایگان (مثلا در خود برج های دوقلوی پتروناس برای بازدید از گالری های هنری هیچ هزینه ای دریافت نمی شود).

آشنایی دقیق تر با کوالالامپور

تور کوالالامپور تنها سفر به پایتخت مالزی محسوب نمی شود. به بیان دقیق تر، سفر به این شهر به معنی سفر به هند و چین هم هست. در ادامه دقیق تر بیان می کنیم اما به عنوان مثال حضور در محله چینی های کوالالامپور به طور دقیق تداعی کننده تجربه بازدید از چین است و قرارگرفتن در معابد هندوها، بازتابی است از آن چه در هند و سایر مناطق دنیا می گذرد. کسی این عبارت را به کار نبرده، اما به نظر ما تور کوالالامپور نوعی سفر به سرزمین عجایب محسوب می شود.

معرفی سه مصداق؛ جاذبه های کوالالامپور کدامند؟

بسیار خب، از مقدمات گذر می کنیم و دقیق تر سراغ شناخت دیدنی های تور کوالالامپور می رویم. در این قسمت اما، به دلیل محدودیت مقاله، تنها سه جاذبه را زیر ذره بین می بریم.

جاذبه اول؛ محله چینی ها

چینی ها در بسیاری از مناطق دنیا محله های مخصوص به خود را می سازند و نتیجه این اقدام آن ها، می شود تولید جاذبه گردشگری برای کشور مقصد. کوالالامپور هم از این قاعده مستثنی نیست و در محله چینی های پایتخت مالزی، می توانید حضور رنگارنگ کالاهای چینی درجه یک، غذاهای خوش عطر و طعم باستانی و سایر تولیدات فرهنگی و صنایع دستی این کشور را مشاهده کنید. اگر قصد خرید دارید که هیچ، اما در صورتی که تنها به دنبال مکانی برای گشت و گذار هستید می ارزد که طی کردن یکی دو خیابان از محله چینی ها را در برنامه تور کوالالامپور خود بگنجانید.

جاذبه دوم؛ غارهای باتو

شاید باورش سخت باشد اما عمر غارهای باتو را تا چهارصد میلیون سال تخمین زده اند.علاوه بر این ظرفیت تاریخی و باستانی،غارهای باتو بزرگترین معابد هندوها در بیرون از مرزهای هندوستان را نمایندگی می کنند و ناگفته پیداست حضور در این محل، نزدیک ترین تجربه ممکن به بازدید از خود هندوستان را تداعی خواهد کرد. زیبایی طبیعی، فضای عرفانی، مجسمه طلایی مورگان و معاشرت با هندوهای آرام چیزی نیست که در هر گوشه ای از دنیا به راحتی فراهم شود. در نتیجه، توصیه اکید می کنیم در بین تورهای کوالالامپور گزینه ای را انتخاب کنید که این غارها را در برنامه بازدید گنجانده باشد.

جاذبه سوم؛ دهکده های فرانسوی و ژاپنی در تور کوالالامپور

برای انتخاب جاذبه سوم بین مراکز خرید، برج های دوقلو و مخابراتی، ساختمان سلطان عبدالصمد، پارک پنجگانه و آکواریوم کوالالامپور مردد بودیم که ناگهان یاد دهکده فرانسوی و ژاپنی افتادیم. حالا که در تور کوالالامپور می توان تجربه ای از چین و هند به دست آورد، چرا سری به فرانسه و ژاپن نزنیم؟ در نزدیکی کوالالامپور دو دهکده وجود دارد که یکی دقیقا معماری فرانسه را دارد و دیگری عینا ژاپنی ساخته شده. وقتی به آن جا می روید می توانید لباس های محلی بخرید یا کرایه کنید، در خانه های هر دو فرهنگ وارد شوید، عکس هایی به یادگار بگیرید و از غذاهایشان نوش جان کنید.

سخن آخر

توریاب بانک تور لحظه آخری امیدوار است این نوشته توانسته باشد تصویری کلی از کوالالامپور ارائه دهد و شما را دقیق تر با حال و هوای این شهر آشنا کند. برای اطلاعات بیشتر و شناخت دقیق تر تور کوالالامپور، مشتاقانه در انتظار شنیدن صدایتان هستیم. با ما تماس بگیرید.


۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...