نسخه چاپی

تاكید امام جمعه موقت تهران ضرورت ارتقای سطح فرهنگ خانواده‌ها برای كاهش جرایم عمومی در كشور

امام جمعه موقت تهران بر ضرورت ارتقای سطح فرهنگ خانواده‌ها برای كاهش جرایم عمومی در كشور تاكید كرد.

به گزارش نما، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، خطیب موقت نمار جمعه تهران با اشاره به پیشنهاد اخیر رئیس قوه قضاییه درباره افزایش تعداد مشمولین عفو به مناسبت چهل سالگی انقلاب گفت: من به نوبه خودم برای این اقدام ارزش‌مند تشکر می‌کنم و آنچه ضرورت دارد این‌ است که از تمام ابزارها و امکانات در اختیار باید برای کاهش به حداقل ممکن جرم استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح فرهنگ خانواده‌ها برای کاهش جرایم عمومی در کشور و پیش بینی محکومیت‌های مناسب برای مجرمان خاطرنشان کرد: مسئولان در نظر داشته باشند تا چنانچه ضرورت داشت به بازداشت افراد بپردازند چراکه امروز امکانات و فناوری‌های جدید به گونه‌ای پیشرفت کرده که می‌توان فرد مجرم را در یک شهر یا منطقه و حتی در منزل خودش زندانی کرد.

گفتنی است رئیس قوه قضاییه هفته گذشته در نشست روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان‌ها از گستردگی دامنه شمول عفو در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از زندانیان مورد عفو قرار خواهند گرفت. البته آن استثنا‌هایی که در عفو‌های دیگر وجود دارد، برای این عفو جدید نیز مطرح می‌شود، اما تلاش ما این است که با انجام بررسی‌های دقیق، تعداد بیشتری مشمول شرایط شوند.

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...