نسخه چاپی

آغاز صدور كارت‌های هوشمند تولید داخل از پایان بهمن ماه

سیف الله ابوترابی در مورد صدور كارتهای هوشمند ملی تولید داخل گفت: تحریم ها باعث شد كه در صدور كارتهای هوشمند با مشكلاتی روبرو شویم و قرار شد با استفاده از توان متخصصین داخلی این كارتها را تولید كنیم.

به گزارش نما، ابوترابی افزود: تولید کارت‌های هوشمند ملی داخلی دست سازمان ثبت احوال نیست و ما براساس توافقی که با چاپخانه ایران انجام داده ایم در ابتدا قرار بود در آبان ماه این کارتها تولید و صادر شود اما به دلایلی به تعویق افتاد و براساس آخرین اطلاعاتی که بدست ما رسیده چاپخانه اعلام کرده که از پایان بهمن ماه صدور کارت‌ها آغاز می شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال ایران گفت: بعد از تولید کارتهای داخلی، به سرعت آمادگی داریم که کارتهای هوشمند را میان افرادی که ثبت نام کرده اما کارت خود را دریافته نکرده اند، توزیع کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۷ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌ اند گفت: بیش از ۴۴ میلیون کارت صادر شده است.

ابوترابی تاکید کرد: افرادی که اعتبار کارتهای ملی قدیم آنها پایان سال به اتمام می سد طی یک ماه و نیم باقی مانده نسبت به ثبت نام در دفاتر ثبت احوال اقدام کنند و محدودیتی در ثبت نام و ارائه کارت نداریم.


۱۳۹۷/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...