نسخه چاپی

هشدار جدی پلیس راهور به رانندگان

طبق آخرین پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی از امشب شاهد بارش باران و برف و لغزندگی راه‌ها در استان‌های شمال، شمال غربی و غرب كشور خواهیم بود.

به گزارش نما، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لغزندگی معابر و بارش برف در محورهای شمال، شمال غربی و غرب کشور از امشب خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهارکرد: طبق آخرین پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی از امشب شاهد بارش باران و برف و لغزندگی راه‌ها در استان‌های شمال، شمال غربی و غرب کشور خواهیم بود. بنابراین به شهروندان تاکید می‌کنیم که در صورتی که قصد تردد از محورهای این مناطق را دارند حتماً با توجه به تمهیدات، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند. همچنین با تماس با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ می‌توانند از آخرین وضعیت راه مطلع شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان هستیم. همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین-کرج در محدوده پل فردیس و محور کرج-تهران در محدوده پل کلاک هستیم.

وی افزود: ترافیک در محورهای شهریار-تهران و پاکدشت-تهران نیمه سنگین است. همچنین ترافیک قم-تهران و ساوه-تهران نیز پر حجم گزارش شده است.

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...