نسخه چاپی

موهن‌ترین كارگردان سینمای‌ایران +عكس

عکس خبري - موهن‌ترين کارگردان سينماي‌ايران +عکس

علی روئین تن با اشاره به توقیف فیلم سینمایی «زمهریر» گفت: توقیف این فیلم مرا تبدیل به موهن ترین كارگردان سینمای ایران كرده است.

به گزارش "نما" ، علی روئین تن کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه توقیف فیلم سینمایی «زمهریر» همچنان ادامه دارد و ساخت این فیلم من را تبدیل به موهن ترین کارگردان سینمای ایران کرد.

وی درپاسخ به این سوال که قصد انتشار این فیلم در شبکه نمایش خانگی را ندارد، تصریح کرد: دوستان با اصل این فیلم مشکل داشته و اجازه اکران و یا انتشار این فیلم را نمی دهند. همین مسئله سبب شده تا کمتر به سمت تولید فیلم بروم.
وی ابراز داشت: به تازگی نگارش فیلمنامه ای با نام «نگذار دوباره گریه کنم» را به پایان رسانده ام، اما تصمیمی برای ساخت آن ندارم.

لازم به ذکر است، این فیلم داستان دختر یکی از کشته‌ شدگان نظامی زمان جنگ ایران و عراق است که بعد از سال‌ها به وصیت پدرش به سراغ فرمانده و هم‌رزم وی می ‌رود. در این فیلم بازیگرانی چون جمشید مشایخی، داوود رشیدی، ابوالفضل پورعرب، اکبر عبدی، سارا خوئینی ها، افسانه بایگان، بیتا بادران ، امین تارخ، محسن تنابنده و محمود پاک نیت از جمله بازیگران این فیلم هستند.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...